شنبه 14 آذر 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

"کشف مواد خطرناک از اسباب بازی های خریداری شده توسط زائران در عراق"


حسین ذوالفقاری

تهران - ایرنا - معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور از کشف مواد خطرناک در چند مورد اسباب بازی خریداری شده توسط زائران عتبات عالیات خبر داد و گفت: زائران اسباب بازی و وسایلی را که امکان جاسازی مواد خطرناک دارد، قبل از استفاده توسط واحدهای انتظامی و امنیتی کنترل کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حسین ذوالفقاری شامگاه جمعه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا افزود: امروز در بررسی چند مورد از اسباب بازی های خریداری شده توسط زائران در عراق مواد خطرناکی کشف شد و برخی نیز خودشان به دلیل مشکوک شدن به وسایل خریداری شده این موضوع را به دستگاه های امنیتی اطلاع دادند.

وی یادآور شد: در مرز مهران چند مورد اسباب بازی که مواد خطرناک در آن جاسازی شده بود کشف شد.

رییس ستاد مرکزی اربعین حسینی از تمامی زائرانی که به داخل کشور آمده اند خواست چنانچه اسباب بازی و وسایلی که امکان جاسازی مواد خطرناک خریداری کرده اند قبل از استفاده آن را باواحدهای انتظامی، امنیتی کنترل کنند تا نسبت به آن وسیله اطمینان کامل را داشته باشند.

ذوالفقاری افزود: همچنین زائران که در راه هستند مراقب وسایل خریداری شده خود باشند و آنان که هنوز در عراق هشتند به هیچ عنوان این گونه وسایل را نخرند.

وی تصریح کرد که به تمامی دستگاه های امنیتی تاکید شده است که کنترل بیشتری نسبت به این موضوع داشته باشند تا مشکلی بوجود نیاید.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016