شنبه 17 بهمن 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
پرخواننده ترین ها

امام جمعه قزوین: توطئه نفوذ در انتخابات «فتنه اکبر» است

حجت+الاسلام+عابدینی.jpg
امام جمعه قزوین گفت: دشمنان که با فتنه‌های مختلف در برهه‌های زمانی متعدد قصد براندازی نظام جمهوری اسلامی را داشتند فتنه جدید نفوذ در انتخابات را پیش گرفته‌اند.

به گزارش «انتخاب»، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قزوین که در مسجدالنبی این شهر برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان که با فتنه‌های مختلف در برهه‌های زمانی متعدد قصد براندازی نظام جمهوری اسلامی را داشتند، امروز فتنه جدید نفوذ در انتخابات را پیش گرفته‌اند.

وی بیان کرد: توطئه نفوذ در انتخابات فتنه اکبر است که برخی از نشانه‌های این فتنه ترویج اسلام آمریکایی و تلاش برای تغییر ارزش‌های انقلاب است، بنابراین در زمینه ناکامی دشمن در این فتنه همچون گذشته باید اقدامات جدی انجام شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با بیان اینکه در طول 37 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان فتنه‌ها بسیاری علیه نظام جمهوری اسلامی ایران به‌کار بسته‌اند، خاطرنشان کرد: در طول 37 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان فتنه‌های بسیاری برای نفوذ در نظام به کار بسته‌اند ولی مردم همچون همیشه با پیروی از امام(ره) و ولایت فقیه توطئه‌های دشمنان را برهم زدند.

وی در ادامه با بیان اینکه نهضت حماس و حزب‌الله در فلسطین و همچنین جبهه‌های مردمی در یمن و عراق نمونه‌هایی از به ثمر نشستن نهضت انقلاب اسلامی است، ادامه داد: آزادی دو شهر استراتژیک در سوریه و پیروزی رزمندگان اسلام نمونه دیگری از ثمرات نهضت انقلاب اسلامی در سایر کشورهای به‌شمار می‌رود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


آیت‌الله عابدینی تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی واقعه‌ای تاریخی در جهان بود که بعد از 37 سال سایر کشورها نیز به آرمان‌ها و اهداف آن گرایش پیدا می‌کنند تا نظام سلطه را از دنیا حذف کنند؛ نهضت انقلاب اسلامی تنها متعلق به کشور ایران نیست بلکه باید تلاش شود تا آرمان‌های بلند انقلاب در سراسر جهان نهادینه شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: آزادی و عدالت‌خواهی از مهم‌ترین اهداف انقلاب اسلامی است که متاسفانه کشورهای غربی در این زمینه هیچ اقدامی انجام نداده و در امور سایر کشورها دخالت‌ می‌کنند.

عابدینی بیان کرد: آن‌ها در سالروز ورود امام به تهران در فرودگاه مهرآباد سخنرانی می‌کنند و به شورای نگهبان که اگر ولی‌فقیه قلب نظام است این نهاد ستون فقرات نظام است، حمله می‌کنند و مثلاً با این کار قصد حمایت از امام را دارند؛ در حالی که امام فرمود کسی که به شورای نگهبان حمله می‌کند، مفسد است.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: آن‌ها می‌خواهند اشرافیت و تبعیض را دوباره به کشور بازگردانند و بگویند که عده‌ای در این کشور امان‌نامه دارند تا هر غلطی بکنند و خودشان، فرزندانشان و خاندانشان چپاول، غارت، خیانت و جاسوسی کنند و قانون هم در مقابل آن‌ها سکوت کند.

وی با تأکید بر این‌که قانون برای همه یکسان اجرا خواهد شد، یادآور شد: آن‌ها فکر می‌کنند قانون برای ضعفاست و با خدا، دعا، توکل و تسلیم در برابر خدای متعال بیگانه هستند و معمولاً هم اگر از این‌ها کسی به جبهه‌ها رفته و یا از لانه جاسوسی امریکا بالا رفته، بعداً پشیمان شده و از کار خود احساس ندامت کرده است و ما اطمینان داریم مردم متدین و انقلابی شاخ «فتنه اکبر» را هم خواهند شکست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016