دوشنبه 24 اسفند 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

سراج الدین میردامادی و سعید حسین زاده از زندان اوین آزاد شدند

خبرگزاری هرانا – لحظاتی پیش دو زندانی عقیدتی سراج الدین میر دامادی با آزادی مشروط و سعید حسین زاده با مرخصی پزشکی از زندان اوین آزاد شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، با موافقت مقامات قضایی با مرخصی پزشکی سعید حسین زاده و آزادی مشروط سراج الدین میردامادی، این دو زندانی عقیدتی لحظاتی پیش از زندان اوین آزاد شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



سعید حسین زاده در مهرماه ۱۳۹۳، از سوی ماموران سپاه در منزل شخصی‌اش دستگیر و به سلول‌های انفرادی بند ۲-الف زندان اوین منتقل شد.

وی در دادگاه بدوی در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی مقیسه، به اتهام تبلیغ علیه نظام و توهین به رهبری به هفت سال زندان محکوم شد. حکمی که در مرحله تجدیدنظر و در شعبه ۳۶ توسط قاضی زرگر تایید شد.

آقای حسین زاده در هفته های اخیر با درخواست رسیدگی به درخواست مرخصی استعلاجی اش دست به اعتصاب غذا زده بود.

سراج الدین میردامادی، روزنامه نگار اصلاح طلب که همزمان با مراسم تحلیف حسن روحانی در ۱۲ مرداد ماه ۹۲ از فرانسه به ایران بازگشت ابتدا با توقیف گذرنامه و بلافاصله با بازجویی و تشکیل پرونده روبرو شد و در نهایت در ۲۰ اردیبهشت ۹۳ بازداشت و پس از شش ماه نگهداری در بازداشتگاه دو الف، از آبانماه ۹۳ تا کنون در بند هشت زندان اوین که ویژه زندانیان مالی است نگهداری می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016