دوشنبه 16 فروردین 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

اعلام جرم دادگستری سیستان و بلوچستان علیه معاون حسن روحانی

زاهدان-معاون رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان در امور اجتماعی و پیشگیری از جرم گفت: اعلام جرم دادگستری سیستان و بلوچستان علیه معاون رئیس جمهوری در دادسرای تهران اعلام وصول شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


محمدعلی حمیدیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: دادگستری سیستان و بلوچستان در پی اظهار نظر خلاف واقع معاون رئیس جمهوری، با تببین ماده ۶۹۸ قانون مجازات اسلامی در خصوص نشر اکاذیب و به سبب نشر اکاذیب و افترا به دستگاه قضایی، از سوی دادگستری سیستان و بلوچستان اعلام جرم صورت گرفت.

وی افزود: به سبب بررسی بیشتر، این پرونده شکایت به دادسرا تهران انتقال و در یکی از شعب این شهرستان اعلام وصول شده است.

معاون رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان بیان کرد: برای بررسی بیشتر این پرونده یا اینجانب یا نماینده دادستان سیستان و بلوچستان به عنوان مسئول پیگیری حقوقی به دادسرا تهران معرفی شده و لحظه به لحظه پیشرفت پرونده نیز اطلاع رسانی می شود.

وی یادآور شد: همان طور که در گذشته نیز گفته شد، متاسفانه معاون رئیس جمهور، با فرافکنی مشکلات و ناتوانی نهادهای اجرایی در رفع معضلات استان، بخش اعظمی از مشکلات را به قوه قضائیه نسبت داده و مدعی شده روستایی را در سیستان و بلوچستان داریم که تمامی مردان آن روستا اعدام شده اند و بازماندگان آنها امروز قاچاقچیان بالقوه هستند که این مصداق فرافکنی است.

به گزارش خبرنگار مهر، معاون رئیس جمهور و رئیس مرکز زنان نهاد ریاست جمهوری، چندی پیش مدعی شد روستایی در سیستان و بلوچستان داریم که تمامی مردان آن روستا اعدام شده‌اند و بازماندگان آنان، امروز قاچاقچی بالقوه هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016