سه شنبه 14 اردیبهشت 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
پرخواننده ترین ها

روایت آیت الله موسوی اردبیلی، از روزی که به آن دنیا رفت و برگشت

ایرنا - حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی در دیدار با آیت الله موسوی اردبیلی خطاب به این مرجع تقلید گفت: با واسطه شنیده ام که شما آن طرف رفته و برگشته اید اگر امکان دارد چکیده ای از آن را تعریف کنید.

t-6111.jpg

آيت الله موسوي اردبيلي با تاييد اين ماجرا گفت: سخت مريض شده بودم، حالم بسيار بد شد، كاملا از هوش رفته بودم و به صورت كامل خود را در شرف مرگ يافتم، يكباره در حالت مرگ، تمام حالات خود را مرور كردم تا چيزهايي را به عنوان اعمالي كه در دنيا انجام داده را عرضه كنم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وي ادامه داد: در اين فرصت، مبارزات قبل از انقلاب، فعاليت هاي تدريس و تحصيل قبل و بعد از انقلاب، خدمات در دستگاه قضاء، تاسيس موسسه هاي خيريه و دانشگاه مفيد، ساير كارهاي خير و خدمات علمي مانند كتاب و ... را مرور كردم ديدم هيچ كدام در آنجا قابل عرضه نيست.

آيت الله موسوي اردبيلي بيان داشت: يكباره گفتم من در اعتقاد خود نسبت به خداوند متعال و اهل بيت عصمت و طهارت (ع) ترديدي ندارم و اين را عرضه كنم، در همين حالت ديدم كه فشار سنگيني كه روي سينه‌ام بود، برداشته شد و كم كم به هوش آمدم.

اين مرجع تقليد خاطرنشان كرد: وقتي به هوش آمدم، فرزندم در بالين من نشسته بود و گفت، در اين مدت شما پشت سر هم مي لرزيديد و اشك از چشمانتان سرازير بود.


فوت ناگهانی مجری صدا و سیما + ویدئو


واکنش مینو خالقی به انتشار تصاویرش در فضای مجازی


افتتاح اولین شعبه نمایندگی برند لوکس ورساچه در تهران


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016