جمعه 17 اردیبهشت 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

فیروزآبادی: رسانه‌ها برای طرح امنیت اخلاقی حاشیه‌سازی نکنند

139501211230558377476344.jpg
حسن فیروزآبادی٬ رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از همه رسانه‌ها و صاحبان سخن خواست مسائل «غیرواقعی٬ حاشیه‌ای و سیاسی» را در طرح «امنیت‌ اخلاقی» دخالت ندهند.

آقای فیروزآبادی طرح امنیت اخلاقی ناجا را طرحی «امنیت‌آفرین» معرفی کرده و انتقادها به این طرح را دارای «اهداف سیاسی خاص» دانسته است.

وی این طرح ناجا را «مظلوم واقع‌شده» ارزیابی کرده و از برخی اظهار نظرهای «خلاف واقع و شتاب زده» انتقاد کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


فیروزآبادی٬ «حفظ ارزش‌های دینی و اخلاقی و مقابله با راهبرد همیشگی دشمن برای سست کردن بنیان های اخلاقی و اجتماعی» جامعه را از «وظایف نیروی انتظامی» اعلام کرده است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح «فضاسازی‌های رسانه‌ای» علیه این طرح ناجا را تقبیح کرده و از «همه رسانه‌ها و صاحبان سخن» خواسته ضمن پرهیز از پرداختن به «مسائل غیرواقعی و حاشیه‌ای دیدگاه‌های سیاسی و جناحی را در این طرح امنیت آفرین دخالت ندهند.»

وی چند روز پیش از این نیز گفته بود اقدام نیروی انتظامی در اجرای این طرح که «جریان‌های غرب‌گرا در کشور را منفعل» کرده٬ قانونی است و هرگونه مقاومت مقابل آن٬ «مقاومت در برابر اجرای قانون تلقی می‌شود.»

اشاره فیروزآبادی به طرحی است که بر اساس اعلام حسین ساجدی‌نیا، فرمانده نیروی انتظامی تهران هفت هزار مامور در قالب «گشت امنیت اخلاقی نامحسوس» پلاک خودروهایی که اقدام به مواردی چون «کشف حجاب در خودرو»، «مزاحمت برای نوامیس»، «آلودگی صوتی» و «انجام حرکات نمایشی» کنند را گزارش می‌کنند.


تناقض بین شعار مرگ بر آمریکا و این تصاویر در تهران


تصاویر گلشیفته فراهانی و آدام درایور در فیلم "پاترسن"


گزارش تصویری از ایستگاه بخشش در مترو


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016