یکشنبه 2 خرداد 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
پرخواننده ترین ها

تصاویری جدید از حضور خامنه‌ای در مسجد (امام زمان) جمکران

تقاطع - وب‌سایت رهبر جمهوری اسلامی به بهانه‌ی زادروز امام دوازدهم شیعیان، تصاویری تازه از وی را در حال خواندن نماز در مسجد جمکران قم منتشر کرده است. این وب‌سایت از "جمکران" با عنوان "مسجد مقدس" یاد کرده و در عین حال اشاره‌ای به زمان دقیق ثبت این تصاویر نکرده است.

6157449287_n.jpg

برخی نزدیکان و منصوبان علی خامنه‌ای مدعی هستند که او با امام دوازدهم شعیان در ارتباط است.

به تازگی نیز ناصر مکارم شیرازی، "مرجع تقلید" بانفوذ در قم، در سخنانی گفت: «یکی از دلایل موفقیت رهبر معظم انقلاب، ارتباط نزدیک ایشان با امام زمان در همین مسجد مبارک جمکران است.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


فارس - اجتماع عظیم و میلیونی عاشقان حضرت ولی‌عصر(عج) در مسجد شریف جمکران و مراسم پرفیض و معنوی اقامه نماز جماعت به امامت آیت‌الله نوری‌همدانی در صحن جامع امام مهدی(عج) برگزار شد. شب نیمه شعبان، شب بسیار مقدسی به شمار می‌رود و در روایات اسلامی آمده که بعد از شب‌های قدر ماه مبارک رمضان، نیمه شعبان مهمترین شب سال است که احیای آن در زمره شب‌های قدر شمرده شده است.

zamanjamaran1.jpg

ایستگاه‌های صلواتی در مسیر مسجد جمکران:
فارس - بلوار پیامبر اعظم (ص) شهر قم که حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) را به مسجد مقدس جمکران متصل می کند محل حرکت زائران به سمت مسجد جمکران می باشد که در این مسیر ایستگاه های صلواتی مردمی با ارائه خدمات مختلف رفاهی، پزشکی ، فرهنگی و توزیع غذا در این ایام پذیرای زائرین و مجاورین این شهر و مسجد مقدس جمکران می باشد.

zamanjamaran2.jpg

zamanjamaran3.jpg

zamanjamaran4.jpg

zamanjamaran5.jpg

zamanjamaran6.jpg

zamanjamaran7.jpg

zamanjamaran8.jpg


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016