دوشنبه 3 خرداد 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
پرخواننده ترین ها

وزیر دفاع: سردار متوسلیان و ۳ دیپلمات ایرانی زنده و در اسارت اسرائیل هستند


احمد متوسلیان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) - احمد متوسلیان و ۳ دیپلمات ایرانی زنده و در اسارت اسرائیل هستند

وزیر دفاع اعلام کرد که سردار احمد متوسلیان و ۳ دیپلمات دیگر ایرانی زنده و در اسارت رژیم صهیونیستی هستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش «انتخاب»، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امروز خبر داده است که ۴ دیپلمات ربوده شده ایرانی در اسارت رژیم صهیونیستی بوده و زنده هستند.

اشاره سردار دهقان به ۴ دیپلمات ربوده شده ایرانی، به عملیات ربایش سردار احمد متوسلیان وابسته نظامی سفارت ایران در بیروت، سید محسن موسوی کاردار سفارت ایران در بیروت، تقی رستگار مقدم کارمند سفارت ایران و کاظم اخوان عکاس خبرگزاری جمهوری اسلامی است.

این ۴ دیپلمات ایرانی، در ۱۴ تیرماه سال ۶۱ در مسیر سفارت ایران در بیروت بودند که در یک پست بازرسی توسط یک گروه شبه نظامیان فالانژ، ربوده شده و بعدها طبق خبرهای رسمی و غیررسمی، تحویل رژیم صهیونیستی شده‌ بودند.

سردار دهقان که با خبرگزاری دفاع مقدس مصاحبه می کرد، گفت، "ادعای ما این است که این ها زنده و در اسارت رژیم صهیونیستی هستند و مدارکی دال بر این موضوع وجود دارد. آنها مسئولیت سلامت و امنیت چهار دیپلمات را باید بر عهده بگیرند و هم از لحاظ حقوقی و هم از لحاظ سیاسی دنبال می‌کنیم تا بتوانیم اینان را آزاد کنیم. دولت این مسئله را پیگیری خواهد کرد."


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016