جمعه 7 خرداد 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
6 خرداد» بازداشت شیما بابایی، فعال مدنی
پرخواننده ترین ها

«شیما بابایی» توسط سازمان اطلاعات سپاه پاسداران بازداشت شد

shima-babaei-sahamnews-1-e1464266552144-401x300.jpg
شیما بابایی فعال مدنی و دانشجوی ترم ۴ رشته معماری در تاریخ پنجم خردادماه ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۰ شامگاه چهارشنبه در منزل خود توسط ماموران اطلاعات سپاه بازداشت شد.

به گزارش «سحام»، ماموران امنیتی حدود دو ساعت و نیم در منزل این فعال مدنی بودند و پس از بازرسی کلیه لوازم منزل، تمامی لوازم شخصی خانم بابایی (کلیه لوازم الکترونیکی، تعداد زیادی کتاب و دفاتر شخصی) و همچنین گوشی تلفن همراه کلیه اعضای خانواده را ضبط نمودند.

این ماموران به خانواده وی اعلام کردند که «شیما بابایی» در دادسرای اوین تفهیم اتهام خواهد شد و آن‌ها میتوانند جهت پیگیری وضعیت دخترشان به شعبه ۳ دادسرای شهید مقدس اوین مراجعه نمایند.

گفتنی است پدر شیما بابایی از بازداشتی‌های سال ۸۸ بوده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش «آمدنیوز»، دکتر ابراهیم (نادر) بابایی از جانبازان ۴۵٪ جنگ تحمیلی می‌باشد که در مدت ۴۴ ماه حبس خود به جهت شرایط نامساعد بازداشت و فشار وارده مبتلا به بیماری‌های قلبی گردیده است. وی دارای پنج Stan در عروق قلب می‌باشد و پس از اجرای حکم ۷۴ ضربه شلاق به خاطر وخامت حال جسمی و عدم توانایی در تحمل حبس پس از ۴۴ ماه آزاد شد.

از سوی دیگر مادر و خواهر شیما بابایی مبتلا به بیماری «ام اس» می‌باشند. بر اساس این گزارش، حال عمومی خواهر شیما بابایی به دلیل ابتلا به بیماری «ام اس» پس از هجوم ناگهانی ماموران و ایجاد فضای رعب و وحشت «وخیم» گزارش شده است.

هنوز از دلایل بازداشت و اتهامات خانم بابایی گزارشی مخابره نشده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016