یکشنبه 9 خرداد 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
پرخواننده ترین ها

دلال دکل گمشده آزاد شد/ حکم آزادی در ازای توقیف دو دکل حفاری متهم

13931110000201_PhotoA.jpg
به گزارش خبرگزاری فارس «م.ش» دلال دکل 87 میلیون دلاری فورچونا با حکم مراجع قضایی پس از گذشت نزدیک به یک سال حبس آزاد شد.

این گزارش حاکی است براساس این حکم پس از ارزش گذاری دو دکل متعلق به شرکت حفاری نام برده توسط مرجع قضایی، این دو دکل به عنوان وثیقه در ازای آزادی این دلال نفتی توقیف شد.

براساس این گزارش، سال گذشته خبرگزاری فارس از بازداشت یکی از متهمان فساد در شرکت تأسیسات دریایی خبر داده بود که غلامحسین محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضائیه چندی بعد این خبر را تأیید کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


این گزارش حاکی است، برای بررسی فساد در دوره‌های مختلف مدیریتی شرکت تأسیسات دریایی از زمان تأسیس تاکنون، پیگیری‌های قضایی در حال انجام است و بدر این رابطه برای دو تن از مدیران عامل سابق این شرکت پرونده‌های قضایی تشکیل شده است.

بر این اساس، یکی از موارد مربوط به این پرونده‌های فساد، پرداخت پول یک دکل به ارزش 87 میلیون دلار به دلالان دکل بود، اما این دکل هرگز به ایران نیامد و در حال حاضر در خلیج مکزیک در حال حفاری است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016