شنبه 5 تیر 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
پرخواننده ترین ها

معاون دفتر روحانی: خروج انگلیس از اتحادیه اروپا و فرصت تاریخی برای ایران

abutorabiuKex.jpg

رویداد 24 - معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری خروج انگلیس از اتحادیه اروپایی را یک فرصت تاریخی برای ایران دانست و گفت: باید از این فرصت تازه نهایت بهره را برد.

‏به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، دکتر حمید ابوطالبی در صحفه شخصی خود در توئیتر نوشت: زمين لرزه ايبزرگ اروپا را لرزاند وانگليس ازاتحاديه اروپايي خارج شد.

معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری با بیان اینکه ستاره هاي پرچم اتحاد دراروپا در حال فروافتادن است نوشت: تحولات اقتصادي كشورهاي جنوب اروپا،تروريسم، وبحران مهاجرت نشان مي داد كه اين اتحاد درحال فروپاشي است؛امادومينوي سقوط با برگزیت آغازمي شود.

ابوطالبی با بیان اینکه اتحاديه اروپايي زمان درازي است اعتماد مردم اروپابه خودرا از دست داده است نوشت: اين روندجديد سبب قدرت،امنيت، ورفاه بيشترديگران خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مسعود جزایری٬ معاون ستادکل نیروهای مسلح:
تجزیه٬ کمترین بهایی است که بریتانیا باید بپردازد

8356834.jpg
دیگربان - مسعود جزایری٬ معاون ستادکل نیروهای مسلح گفته اتحادیه اروپا «ابزار دست آمریکاست» و جدا شدن بخش‌هایی از بریتانیا «کمترین بهایی» است که این کشور بپردازد.

آقای جزایری این مطلب را در واکنش به رأی مردم بریتانیا به خروج این کشور از اتحادیه اروپا بیان کرده و گفته این رای «در حقیقت» مخالفت مردم برتانیا با تبعیت این کشور از آمریکاست.

وی افزوده «انگلیس باید تاوان سال‌ها استعمارگری و جنایت علیه بشریت را بپردازد و جدا شدن بخش‌هایی از این کشور کمترین بهایی است که خواهد پرداخت.»

جزایری ادامه داده «مردم اسکاتلند، ایرلند و سایرین حق دارند از زیر یوغ رژیم پادشاهی به‌اصطلاح بریتانیای کبیر خارج شوند.»

حمید ابوطالبی٬ معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور هم رای مردم بریتانیا برای خروج این کشور از اتحادیه اروپا واکنش را یک زلزله بزرگ معرفی کرده که اروپا را تکان داده است.

ابوطالبی نوشته «تحولات اقتصادی کشورهای جنوب اروپا، تروریسم و بحران مهاجرت نشان می‌داد که این اتحاد درحال فروپاشی است و دومینوی سقوط شروع شده است.»

وی خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا را یک «فرصت تاریخی» برای ⁧ ایران ⁩ دانسته و افزوده باید ازاین فرصت تازه، ‌‌نهایت بهره را برد.


یک آمریکایی سوری تبار شهردار شهر پراسپکت پارک در ایالت نیوجرسی


هالک ایرانی از بوشهر جهانی شد؛ او را عصبانی نکنید


ثروتمندترین کشورهای جهان کدامند؟


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016