چهارشنبه 9 تیر 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
23 اردیبهشت» فیروزآبادی: بشار اسد ماندنی است
24 بهمن» فیروزآبادی: عربستان "صداهای گنده" از خود درنیاورد
پرخواننده ترین ها

برکناری فیروزآبادی از ریاست ستادکل نیروهای مسلح


حسن فیروزآبادی

رادیو زمانه ـ حسن فیروزآبادی پس از ۲۷ سال، جای خود به عنوان رئیس ستاد کل نیروهای مسلح را به محمد حسین باقری داد. خامنه‌ای طی حکم دیگری فیروزآبادی را مشاور عالی نظامی خود کرد.

حسن فیروزآبادی پس از ۲۷ سال، از ریاست ستاد کل نیروهای مسلح کنار گذاشته شد. خامنه‌ای، روز سه‌شنبه ۸ تیر، محمدحسین باقری را طی حکمی به این مقام منصوب کرد. باقری تا کنون رئیس اداره ارکان و امور مشترک ستاد کل و از مسئولان ارشد قرارگاه خاتم‌الانبیا بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


خامنه‌ای در حکمی جداگانه، “سرلشکر بسیجی دکتر سید حسن فیروزآبادی” را مشاور عالی فرماندهی کل نیروهای مسلح کرده است. فیروزآبادی دکترای دامپزشکی دارد.

فیروزآبادی متولد ۱۳۳۰، از سال ۱۳۶۸ ریاست ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را بر عهده داشت و از اندک مقاماتی بود که پست خود را طی سه دهه حفظ کرد. او به دلیل مشارکت در سرکوب‌های حقوق بشری، در فهرست تحریم‌های اتحادیه اروپا قرار دارد.

خامنه‌ای در حکم انتصاب محمدحسین باقری نوشته است: «ارتقاء توانمندی‌ها و آمادگی‌های دفاعی امنیتی نیروهای مسلح و بسیج مردمی و امکان پاسخگویی به‌موقع و مؤثر به هر سطح و نوع از تهدیدات متوجه به نظام جمهوری اسلامی ایران با عمل انقلابی مورد انتظار است.»

ستاد کل نیروهای مسلح بالاترین مرجع نظامی در جمهوری اسلامی است و وظیفه سیاست‌گذاری و فرماندهی و هماهنگی همه نیروهای مسلح ایران از جمله ارتش، سپاه و نیروی انتظامی را برعهده دارد. این ستاد به‌طور مستقیم زیر نظر خامنه‌ای اداره می‌شود.


جلاد این روزهای مطبوعات کیست؟


زنان عربستان سعودی با اتومبیل های بازی تمرین رانندگی می‌کنند!


احمدی‌نژاد در مسجد نارمک روضه خواند


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016