سه شنبه 8 تیر 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

احمدی‌نژاد در مسجد نارمک روضه خواند

رادیو زمانه - بعد از ظهر دوشنبه هفتم تیر، رئیس جمهوری سابق ایران همراه با چند نفر از نزدیکان خود در دولت نهم و دهم به مسجد جامع نارمک در شرق تهران رفت؛ سخنانی با چاشنی کنایه بیان کرد و در انتها روضه خواند.

Ahmadinejad2774.jpg

رئیس جمهور سابق ایران از جمله گفت عده‌ای که در دست‌اندازی به بیت المال مسابقه می‌گذارند و از یک ساعت خواب‌شان نمی‌گذرند و آلوده به سیاسی کاری هستند، نمی‌توانند مدعی پیروی از پیامبر باشند و دیگران را تخطئه کنند.

وبسایت “باشگاه خبرنگاران جوان” می‌نویسد اشاره احمدی‌نژاد به بیت‌المال ذهن را ناخودآگاه به سمت انتشار فیش‌های حقوقی مدیران دولت یازدهم می‌کشاند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش تابناک، احمدی‌نژاد باراک اوباما را هم مورد کنایه قرار داد و گفت: «زور رئیس جمهوری آمریکا از پشه هم کمتر است اما فخر می‌فروشد و ادعای فرمانروایی دارد.»

تصاویر ورود و خروج و سخنرانی احمدی‌نژاد در مسجد جامع نارمک همراه با فایل صوتی روضه‌خوانی او در بسیاری رسانه‌های داخلی منتشر شده‌اند. او کت بهاره کرم رنگ و همیشگی خود را بر تن دارد.

“باشگاه خبرنگاران جوان” نوشت با ورود احمدی‌نژاد جمعیت حاضر در مسجد شعار داد: «به جون هر چی مرده، احمدی بر می‌گرده» این شعاری است که در سفرهای اخیر احمدی‌نژاد و در شهرهای آمل و ملارد در فروردین ۹۵ نیز شنیده شده است.

حمید بقایی، معاون اجرایی دولت دهم و علی‌اکبر جوانفکر، مشاور مطبوعاتی احمدی‌نژاد که هر دو مدتی را در بازداشت گذرانده‌اند، او را در این سخنرانی همراهی می‌کردند. وبسایت الف نوشت: «پس از اتمام سخنرانی‌، مجتبی هاشمی ثمره از مشاوران احمدی‌نژاد، رئیس خود را دم در مسجد تحویل گرفت.»

فاضل موسوی، عضو کمیسیون اصل نود مجلس هشتم به تازگی گفته است احمدی‌نژاد از بسیاری از افراد که نقطه ضعفی دارند، سوژه‌ای دارد و برای همین کسی جرات نمی‌کند به او بگوید بالای چشمت ابروست. فاضل موسوی عنوان کرده که دلیل این امر، دسترسی احمدی‌نژاد به اطلاعات درجه یک وزارت اطلاعات در دورانی است که حیدر مصلحی، وزیر اطلاعات وقت را برکنار کرد و خودش سرپرست این وزارتخانه شد.


جلاد این روزهای مطبوعات کیست؟


زنان عربستان سعودی با اتومبیل های بازی تمرین رانندگی می‌کنند!


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016