پنجشنبه 10 تیر 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
18 آبان» شمخانی: دستگیری‌های اخیر به قصد «تسویه حساب سیاسی» است
پرخواننده ترین ها

تشکیل کمیته بررسی "ترور بیولوژیک" در دبیرخانه شورای عالی امنیت


علی شمخانی

دبیر شورای‌عالی امنیت ملی از تشکیل کمیته بررسی «ترورهای بیولوژیک» در دبیرخانه این شورا خبر داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، دریابان علی شمخانی دبیر شورای‌عالی امنیت ملی عصر امروز (پنج‌شنبه، دهم خرداد) در حاشیه مراسم ترحیم مرحوم علی دادمان در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه آیا احتمال ترور بیولوژیک علی دادمان وجود دارد یا خیر، گفت: باید این موضوع بررسی شود. بنده دستور بررسی این موضوع را ابلاغ کرده‌ام تا ابعاد آن مورد بررسی قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه درباره افراد دیگری هم اینگونه موضوعات مطرح شده است، افزود: در همین راستا روز گذشته کمیته‌ای برای بررسی این موضوع تشکیل شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دبیر شورای عالی امنیت ملی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه شورای عالی امنیت ملی چه اقداماتی را برای پیشگیری این موضوع انجام داده است، تصریح کرد: اگر اثبات شود که چنین موضوعی وجود دارد باید دید عامل این کار کدام دولت است. این کار طبیعتاً ابعاد حقوقی فراوانی به دنبال دارد که باید این موضوع دنبال شود. در شورای عالی امنیت ملی نیز این طرح و بررسی می‌شود.

دریابان شمخانی به سفر اخیر خود به مسکو هم اشاره و خاطرنشان کرد: این سفر در ادامه سفر وزیرخارجه روسیه شکل گرفت. در این سفر، اجلاس سه‌جانبه‌ای تشکیل شد تا مسائل میدانی، سیاسی و امنیتی سوریه از نزدیک مورد کنکاش قرار گیرد.

دبیر شورای عالی‌امنیت ملی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار تسنیم، مبنی بر تشکیل جلسات هیئت نظارت بر برجام نیز گفت: هفته گذشته چهارمین جلسه این هیئت برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این جلسه پیرامون گشایشها و چالشهای برجام در ابعاد مختلف پولی، بانکی، سرمایه‌گذاری خارجی، حمل و نقل و نیز چالشهایی که ناشی از متن برجام و تفسیر غلط امریکا -که به اصطلاح چالشهای درون و برون برجامی عنوان می‌شود-، بررسی شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016