جمعه 8 مرداد 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

جنجال تازه درباره همسر ترامپ؛ این بار بر سر مدرک دانشگاهی

دویچه وله - چند روز پس از جنجال درباره اصالت متن سخنرانی همسر دونالد ترامپ در همایش جمهوریخواهان، رسانه‌های امریکایی از غیر واقعی بودن مدرک دانشگاهی او خبر داده‌اند. وبسایت ملانیا ترامپ از دسترس خارج شده است.

019410183030.jpg

سخنرانی ده روز پیش ملانیا ترامپ، همسر دونالد ترامپ، در گردهمایی حزب جمهوریخواه آمریکا در کلیولند با جنجال همراه بود و او متهم شد که بخش‌هایی از سخنرانی خود را از متن سخنرانی میشل اوباما در سال ۲۰۰۸ کپی کرده است.

اکنون جنجال تازه‌ای درباره مدرک دانشگاهی ملانیا ترامپ ایجاد شده است. همسر کاندیدای جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در وبسایت شخصی خود اعلام کرده بود که تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته طراحی و معماری به پایان رسانده است. این وبسایت اکنون ناپدید و از دسترس خارج شده است. رسانه‌های آمریکایی نوشته‌اند که تحصیلات دانشگاهی ملانیا ترامپ ناتمام بوده و او فاقد مدرک دانشگاهی است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


همسر دونالد ترامپ در کارنامه کاری خود نوشته بود که پیش از سفر به آمریکا و اقامت در این کشور، در اسلوونی در دانشگاه تحصیل کرده است. در وبسایت ملانیا آمده بود: «ملانیا پس از تحصیل در طراحی و معماری در دانشگاه در اسلوونی، مدتی در ارتباط با کار مدلینگ میان پاریس و میلان در رفت ‌و آمد بود و در نهایت در سال ۱۹۹۶ به نیویورک مهاجرت کرد.»

طبق بررسی‌های مجله "نیویورکر" و برخی دیگر از رسانه‌های آمریکا، ملانیا ترامپ تحصیل دانشگاهی خود در اسلوونی را ناتمام گذاشته تا کار مدلینگ خود را پی گیرد.

لینک وبسایت شخصی ملانیا ترامپ در اینترنت اکنون تنها سایت شغلی همسرش دونالد ترامپ را باز می‌کند.

ملانیا درباره ناپدید شدن وبسایت خود در روز پنجشنبه (۲۸ ژوئیه/ ۸ مرداد) در توییتر نوشت: این وبسایت در سال ۲۰۱۲ ایجاد شده و خبرهای مربوط به وضعیت تازه زندگی او را دربرنمی‌گیرد.

کنجکاوی‌های رسانه‌ها و افکار عمومی آمریکا درباره زندگی و تحصیلات ملانیا ترامپ پس از جنجال درباره متن سخنرانی او در گردهمایی حزب جمهوریخواه آغاز شده است.

ملانیا ترامپ ۴۶ ساله است و در سال ۲۰۰۵ با دونالد ترامپ، نامزد جنجالی حزب جمهوری‌خواه ازدواج کرده است. در ویکی‌پدیا درباره او نوشته شده که تنها یک سال در دانشگاه "لیوبلیانا" در پایتخت اسلوونی درس خوانده و سپس ترک تحصیل کرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016