شنبه 9 مرداد 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
پرخواننده ترین ها

مهران غفوریان: بحث های داخلی ما ربطی به شبکه های ماهواره ای ندارد، توقعم از نشریات کشور بیشتر است

139505090000.jpg
فارس - بازیگر مطرح سینما و تلویزیون با تاکید بر اینکه ادبیات برخی نشریات داخلی درباره هنرمندان حتی در صورت وجود اختلاف نظر درست نیست، گفت: من در اعتراض به اهانت نشریه ای به هنرمندان، هر واکنشی نشان بدهم ارتباطی به شبکه های ماهواره ای معاند ندارد و هیچ وقت پاسخی به تماس این رسانه ها نداده ام.

مهران غفوریان در واکنش به سوء استفاده شبکه های ماهواره ای معاند از اعتراض وی نسبت به مطلب توهین آمیز یک نشریه داخلی به خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس گفت: من در واکنش به اهانت نشریه ای که متاسفانه در آخرین شماره خود، شان خود و هنرمندان این مرز و بوم را رعایت نکرده بود واکنش نشان دادم.

139505091.jpg

این بازیگر سینما و تلویزیون افزود: با آنکه من در هیچ کدام از شبکه های اجتماعی فعالیت ندارم اما انتقاد من در فضای مجازی پخش شد و در ادامه نیز به شبکه های ماهواره ای رسید که من حتی برای نام بردن نیز آنها را به رسمیت نمی شناسم و آنها اقدام به سوء استفاده کردند که باید بگویم مسایل داخلی ما ارتباطی به آنها ندارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


غفوریان همچنین ادامه داد: من در واکنش به اهانت آن نشریه اقدامی انجام داده ام و هر واکنشی اعم از شکایت رسمی و اعتراض که نشان بدهم ارتباطی به این شبکه ها ندارد، من حتی پاسخی به تماس های این رسانه ها نمی دهم، افتخارم این است که در ایران هستم و برای شاد کردن مردم این کشور تلاش می کنم و نحوه اعتراض من ربطی به این شبکه های معلوم الحال که بیشتر به فکر خودشان هستند ندارد.

وی در پایان گفت: توقعم از نشریات کشور خیلی بیشتر است و این نحوه ادبیات نسبت به هنرمندان حتی در صورت اختلاف نظر نیز درست نیست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016