شنبه 9 مرداد 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
پرخواننده ترین ها

تركيه براى «خائنان» قبرستان مى سازد + عكس

خبرنامه گويا - سايت بيلد آلمان: مخالفان اردوغان كه در زمان كودتا و بعد از آن كشته شده اند نبايد در كنار درگذشتگان «عادى» دفن شوند. به همين خاطر اكنون بعد از گذشت دو هفته از كودتا ساخت قبرستان جديدى آغاز شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


thumb_IMG_2312_1024.jpg

وضعيت قبرها: محقر! قبرها: چاله هايى در زمين به صورت ناشناس! مراسم مذهبى براى كشته شدگان: ممنوع!

محل اين قبرستان جايى در گوشه ي كارگاه ساختمانى براى ساخت محل نگهدارى سگ ها در شرق استانبول است. جايى كه قبرى سطحى و بدون تاريخ ديده مى شود. اين اولين قبر در قبرستان جديد «خائنان» است.

thumb_IMG_2313_1024.jpg

تنها در يك هفته ى بعد از وقوع در گيري هاى داخلى تركيه، كه بيش از ٢٩٠ نفر طى آن كشته شدند، ساختن قبرستانى براى مشاركت كنندگان در كودتا اعلام شد: كسانى كه توسط مقامات حكومتى خائن شناخته مى شوند، شايسته ى دفن به صورت معمول نيستند.

thumb_IMG_2314_1024.jpg


قدير توپباش به خبرگزارى «دوگان» گفت: دولت جايى در نظر خواهد گرفت و آن را قبرستان خائنان خواهد ناميد. رهگذران، خائنان را لعنت خواهند كرد. رهگذران، با لعن و نفرين خود كودتاگران را در قبرهاى خود در آرامش نخواهند گذاشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016