یکشنبه 17 مرداد 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
پرخواننده ترین ها

نامه ى پيش از خودكشى بيژن سلطانى، معاون مالى كارگزاران

خودکشی معاون مالی حزب کارگزاران + واکنش کرباسچی
قاضی محمد شهریاری در گفتگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم افزود: عصر امروز بيژن سلطانى در دفتر حزب کارگزاران واقع در میدان هفت تیر با حلق‌آویز کردن خود، اقدام به خودکشی کرد.

وی گفت: دست‌نوشته‌ای در محل وقوع حادثه کشف شده که دلالت بر خودکشی دارد.

سرپرست دادسرای جنایی تهران تصریح کرد: جسد فرد یادشده به‌دستور بازپرس به پزشکی قانونی منتقل شده است و تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


تصوير نامه ى پيش از خودكشى بيژن سلطانى، معاون مالى كارگزاران:

kodkoshiKargozar1.jpg

kodkoshiKargozar2.jpg

واکنش کرباسچی به خودکشی بيژن سلطانى در دفتر حزب کارگزاران
غلامحسین کرباسچی درباره خودکشی بيژن سلطانى در دفتر حزب کارگزاران سازندگی افزود: فرد متوفی بازنشسته شهرداری بوده است و به دلایل مشکلات مالی آقای مهندس علیخانی که از زمان شهرداری ایشان را می شناخت، وی را برای انجام امور حسابداری و پیگیری نامه ها در دبیرخانه به استخدام درآورده بود.

وی ادامه داد: فرد متوفی به دلیل اینکه مورد اعتماد بوده و از جهتی برای کمک به وی برای تامین هزینه های زندگیش در دفتر حزب مشغول بکار شده بود.

دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی اظهارداشت: ایشان کلید ورود ساختمان را برای روزهای کاری در اختیار داشته ولی روز گذشته مصادف با جمعه به دفتر مراجعه به این عمل کرده است؛ زمانی که یکی از اعضای حزب به دفتر برای انجام اموری مراجعه می کند با جنازه وی مواجه شده و پلیس را در جریان امور قرار می دهد .

کرباسچی گفت: حزب کارگزاران سازندگی به این متوفی و به یک نفر نیروی خدماتی برای امور نظافت حقوق پرداخت می کند و پرداختی دیگری به افراد ندارد و حتی اعضا باید حق عضویت بپردازند و حزب امکانات پرداخت حقوق را ندارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016