شنبه 6 شهریور 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

جلوگیری از برگزاری مجمع عمومی کانون نویسندگان ایران

امروز جمعه پنجم شهریورماه ۱۳۹۵، ماموران امنیتی با حضور درمحل برگزاری مجمع عمومی سالانه ی کانون نویسندگان ایران (در منزل یکی از اعضا) مانع برگزاری این مجمع شدند. ما بارها اعلام کرده ایم نویسنده ایم و ما را با قدرت سیاسی کاری نیست، اما مخالف سانسور و خواهان آزادی بیان و اندیشه بی هیچ حصر و استثنا برای همگان هستیم و بدیهی است مجامع عمومی کانون نیز هدفی جز این را دنبال نمی کنند. اما طی ده روز اخیر سه تن از اعضای هیئت دبیران کانون، فاطمه سرحدی زاده و اکبر معصوم بیگی، علی رضا عباسی و منشی کانون قارن سوادکوهی و یکی دیگر از اعضای کانون، رضا خندان مهابادی به وزارت اطلاعات احضار و به آنان تاکید شده است از برگزاری مجمع عمومی کانون خودداری کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


شگفت این که حق تشکل و تجمع و حق امنیت در چهاردیواری مسکونی و خصوصی حتی به موجب همه ی قوانین جاری برای مردم تضمین شده و ممانعت از این حقوق، جرم و قابل تعقیب است. اما امروز دقیقا همین حقوق سلب و لگدمال شده است.

هیئت دبیران کانون نویسندگان ایران، ضمن اعتراض به جلوگیری از برگزاری مجمع عمومی کانون، اعلام می کند که برابر اساسنامه ی کانون، تا انتخاب هیئت دبیران بعدی به وظایف خود عمل خواهد کرد.

کانون نویسندگان ایران
۵ شهریور ۱۳۹۵


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016