یکشنبه 7 شهریور 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

قوه قضائیه ایران دستگیری 'متهم به جاسوسی در تیم هسته‌ای' را تایید کرد

1606011022.jpg

بی بی سی - غلامحسین محسنی اژه‌ای، سخنگوی قوه قضائیه امروز، یکشنبه هفتم شهریور، در نشست خبری هفتگی خود گفت: "اصل خبر دستگیری عامل نفوذی در تیم هسته‌ای صحت دارد."

به گزارش خبرگزاری‌های ایران، آقای اژه‌ای گفت: "این فرد چند روز پیش با سپردن وثیقه آزاد شد."

آقای اژه‌ای بدون نام بردن از فرد بازداشت‌شده گفت "اصل دستگیری درست است و وی تحت تعقیب و با قرار وثیقه آزاد شده ولی این اتهام برای او هنوز ثابت نشده است."

عباس عراقچی، معاون وزیر خارجه ایران، سه روز پیش خواستار توضیح "مراجع پاسخگو" در مورد گزارش‌های مربوط به بازداشت یکی از اعضای تیم مذاکره کننده هسته‌ای شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


آقای عراقچی، که از اعضای اصلی گروه مذاکره کننده هسته‌ای بوده و عضو ستاد پیگیری برجام است، با اشاره به اخباری که در روزهای اخیر در مورد حضور "جاسوس" در این گروه منتشر شده گفت: "من در این رابطه تنها حرف و شایعه شنیده‌ام و امیدوارم مراجعی که باید پاسخگو باشند رسما در این خصوص اظهار نظر کنند."

هفته گذشته در برخی رسانه‌های ایرانی گزارشی از بازداشت یک تاجر دارای تابعیت دوگانه به اتهام جاسوسی منتشر شد و در روزهای اخیر، سایت‌ها و رسانه‌های منتقد دولت با انتشار اخباری از دستگیری " مشاور مالی و بانکی" تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران به اتهام جاسوسی خبر دادند.

آنها فرد دستگیرشده را عبدالرسول دری اصفهانی معرفی کردند اما آقای دری اصفهانی در مصاحبه‌ای با سایت بانک مردم خبر بازداشت خود را تکذیب کرد.

این مصاحبه که در آن آقای دری اصفهانی، مشاور رئیس کل بانک مرکزی معرفی شده بود، ساعاتی پس از انتشار حذف شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016