پنجشنبه 11 شهریور 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

آغاز پرواز مستقیم لندن - تهران بریتیش ایرویز

خبرگزاری ایرنا: خطوط هواپیمایی بریتیش ایرویز اعلام کرد که اولین پرواز خود را از فرودگاه هیترو لندن به سمت تهران پس از گذشت چهار سال توقف ، شامگاه روز پنجشنبه انجام می دهد.

این اولین پرواز شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز به تهران از اکتبر سال 2012 میلادی بشمار می آید.

BAtehflt.JPG

شرکت بریتیش ایرویز، حدود دو هفته بعد از اجرای توافق هسته ای ایران در سال گذشته میلادی، اعلام کرده بود که درصدد برقراری مجدد پروازهای خود به تهران است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بنابر اعلام شرکت هوایی بریتیش ایرویز، پروازهای این شرکت هواپیمایی بین لندن و تهران از تاریخ اول سپتامبر (یازدهم شهریور) با شش پرواز در هفته از سر گرفته خواهد شد.

شرکت بریتیش ایرویز برای اولین بار در سال 1946 میلادی پروازهایش را به تهران آغاز کرد و این پروازها تا اکتبر سال 2012 میلادی و یک سال بعد از بسته شدن سفارت انگلیس در تهران، ادامه داشت.

به گفته منابع انگلیسی، از سرگیری پروازهای بریتیش ایرویز که پس از گذشت یک سال از بازگشایی سفارت خانه های ایران و انگلیس در لندن و تهران صورت می گیرد، می تواند به تقویت بیشتر روابط دو کشور کمک کند.

شرکت هواپیمایی ایرفرانس نیز پروازهایش را به تهران در آوریل گذشته، پس از هفت سال توقف، از سر گرفته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016