یکشنبه 4 مهر 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
23 مهر» موج بازداشت اتباع ایرانی در امارات متحده عربی
پرخواننده ترین ها

امارات: ایران در تضعیف امنیت منطقه لحظه‌ای درنگ نکرده است

وزیر خارجه امارات متحده عربی در سخنرانی‌اش در مجمع عمومی سازمان ملل ایران را مورد انتقاد تند قرار داد. عبدالله بن زاید آل نهیان گفت علیرغم همه خوشبینی‌ها ایران لحظه‌ای از تلاش برای نا‌امن کردن منطقه دست برنداشته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دویچه وله ـ وزیر امور خارجه امارات متحده عربی از فرصت سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل برای انتقاد تند از ایران استفاده کرد.


عبدالله بن زاید آل نهیان

به گزارش خبرگزاری رویترز، عبدالله بن زاید آل نهیان، در این سخنرانی گفت: «علیرغم همه انتظارات خوش‌بینانه، از زمان حصول توافق اتمی با ایران، این کشور لحظه‌ای از تلاش برای ناامن کردن منطقه دست برنداشته است. او «ایراد سخنان پرخاشجویانه، دخالت‌های آشکار، تشکیل و تسلیح گروه‌های شبه‌نظامی و توسعه برنامه موشک‌های بالستیک، در کنار نقش خطرناک آن به عنوان یک کشور حامی تروریسم» را نشانه‌های مدعای خود خواند.

امارات متحده عربی در تنش‌های پیش‌آمده میان ایران و عربستان متحد اصلی عربستان سعودی بوده است. این کشور همچنین بر سر مالکیت سه جزیره تنب بزرگ و کوچک و ابوموسی با ایران اختلاف دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016