شنبه 10 مهر 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

ایران به رهبر شیعیان حوثی یمن جایزه سینمایی داد + تصویر

رادیو زمانه - در مراسم پایانی چهاردهمین «جشنواره فیلم مقاومت» در تهران، به عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله یمن، جایزه «چهره سال مقاومت ۲۰۱۶» اهدا شد.

مراسم پایانی «جشنواره فیلم مقاومت» جمعه شب ۹ مهرماه در برج میلاد تهران برگزار شد و در آن محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران، محمدرضا نقدی و مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران جایزه عبدالملک الحوثی را به نماینده او عبدالله مروانی اهدا کردند.

Jafari-Hothi-Yemen.jpg
محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران در هنگام اهدای جایزه «چهره سال مقاومت ۲۰۱۶» به نماینده رهبر انصارالله یمن

عبدالله مروانی در این مراسم با بیان این‌که دعوت از آن‌ها برایش افتخار است به آمریکا و اسرائیل حمله کرد و آن‌ها را جلاد نامید.

شیعیان حوثی در یمن به پشتیبانی ایران با دولت این کشور که عربستان سعودی از آن حمایت می‌کند می‌جنگند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به‌گفته سردار جواد جباری، عضو شورای سیاستگذاری «جشنواره فیلم مقاومت»، موضوعات این جشنواره که هر سال برگزار می‌شود از این قرار است: «تلاش مسلمانان در احیای هویت اصیل اسلامی، نقش انقلاب اسلامی‌در احیای هویت ایرانی-اسلامی، نقش همبستگی و انسجام اسلامی ‌در حمایت از مقاومت و بیداری منطقه، تبیین اندیشه‌های امام رضوان الله علیه، نقش جانبازان، آزادگان و خانواده‌های شهدا در حفظ دستاوردها و ارزش‌های دفاع مقدس، پرداختن به شهدای ترور و هسته‌ای، نقش مردم غزه، لبنان، سوریه، عراق و یمن در مقابله با استکبار جهانی، مقابله با جنگ نرم و رسانه‌های استکباری، نقش مردم در مقابله با صهیونیسم».

محمد خزاعی، دبیر این جشنواره درباره فیلم‌های خارجی جشنواره گفته بود: «۱۱ فیلم با موضوع ضدصهیونیسم، درباره موضوعات پشت پرده عربستان و جنایات آن چهار فیلم، فلسطین ۱۹ فیلم، داعش ۱۰ فیلم، جنایات آمریکا ۱۱ فیلم، اسلام‌هراسی و ایران‌هراسی شش فیلم، یمن دو فیلم و معرفی چهره‌های مقاومت دو فیلم» به نمایش در آمده‌اند.

امسال جایزه ویژه‌ای به نام «جایزه فرج‌الله سلحشور» هم به جشنواره اضافه شد که در بخش مجموعه‌های تلویزیونی به بهترین سریال با موضوع انقلاب اهدا گردید. فرج‌الله سلحشور از جمله فیلمسازان حکومتی و تندرو در ایران بود که اسفند ۱۳۹۴ درگذشت. اظهارات او درباره سینمای ایران بارها با واکنش‌های منفی سینماگران ایرانی روبه‌رو شده بود.

جایزه «چهره مقاومت» در دوره گذشته این جشنواره به حسن نصرالله، رهبر حزب‌الله لبنان اهدا شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016