سه شنبه 4 آبان 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

وزیر اطلاعات: دری اصفهانی جاسوسی نکرده است


عبدالرسول دری اصفهانی

وزیر اطلاعات اعلام کرد که دری اصفهانی بر اساس نظر کارشناسان وزارت اطلاعات، جاسوسی نکرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه علنی امروز و در جریان طرح سؤال ملی کریمی قدوسی، نوروزی و حاجی‌دلیگانی از وزیر اطلاعات درباره پروژه «نفوذ»، کریمی قدوسی که به نمایندگی از سؤال‌کنندگان به توضیح جزئیات سؤال می‌پرداخت، در بخشی از سخنان خود گفت: «نفوذ» یعنی دری اصفهانی که با سه سرویس اطلاعاتی آمریکا، انگلیس و کانادا همکاری می‌کرده و با سیروس ناصری و یکی از مسئولان نهاد ریاست جمهوری نیز جلسه داشته و همزمان با حضور در تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای و پیگیری لغو تحریم‌های بانکی، از مؤسسه پی دبلیو در لندن ماهی ۷۵۰۰ پوند حقوق می‌گرفته تا در آنجا تحریم های بانکی ایران تداوم یابد.

وی افزود: دری اصفهانی دست راست تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای بوده و بعد از برجام نیز نشان لیاقت گرفته است.

پس از پایان سخنان کریمی‌قدوسی و توضیحات وزیر اطلاعات درباره سؤال این نمایندگان و اعلام قانع شدن کریمی قدوسی، مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس که اداره جلسه علنی را بر عهده داشت، گفت: آقای علوی یادداشتی به ما داده و نوشته است که آقای دری اصفهانی بر اساس نظر کارشناسان وزارت اطلاعات جاسوسی نکرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016