چهارشنبه 5 آبان 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

شصت و ششمین شماره از ماهنامه‌ی خط صلح منتشر شد

خبرگزاری هرانا – شصت و ششمین شماره از ماهنامه‌ی خط صلح منتشر شد. پرونده‌ی ویژه‌ی این شماره از خط صلح به “ورزش زنان و چالش‌های پیش رو” در این عرصه اختصاص دارد.

در شماره‌ی پیش رو پروین اردلان، فعال سرشناس جنبش زنان در پرونده‌ ویژه‌ این شماره به بهانه‌ی ‌حاشیه‌های اخیر مسابقات بین المللی شطرنج زنان در ایران به اظهار نظر پرداخته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سولماز شریف، از پیشگامان خبرنگاری ورزش زنان نیز دیگر مهمان این شماره است که از ظرفیت‌ها، موانع و راهکارهای توسعه‌ی ورزش زنان در ایران سخن گفته است.

در گفتگویی دیگر، تونیا ولی اوغلی شناگر پیشکسوت و عضو تیم ملی ایران پیش از انقلاب، شرایط ورزش زنان در ایران پیش و پس از انقلاب را بررسی می‌نماید.

در این شماره همچنین با آیت الله عبدالحمید معصومی تهرانی، روحانی نام آشنای ساکن تهران، در مورد فتوای اخیر آیت الله خامنه ای در خصوص منع دوچرخه سواری زنان در انظار عمومی گفتگویی صورت گرفته است.

علاوه بر این موارد، کالین اندرسون، از شناخته‌شده‌ترین متخصصان امنیت سایبری به ویژه در حوزه‌ی ایران، از تحرکات و فعالیت‌های سایبری حکومت ایران و پروژه‌ی اینترنت ملی اظهار نظر کرده است.

این شماره همچنین همراه است با مطالب و یادداشت‌هایی از رضا علیجانی، مهدی حمیدی شفیق، فرزانه جلالی، الهه امانی، محمدجواد اکبرین، محسن فرشیدی، علی کلائی و تعدادی دیگر از مدافعان حقوق بشر.

لینک پی.دی.اف دانلود مستقیم ماهنامه‌ی خط صلح:
http://www.peace-mark.org/wp-content/uploads/2016/10/66.pdf

وب سایت خط صلح:
http://www.peace-mark.org


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016