شنبه 13 آذر 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

قیمت دلار ریخت

خبرآنلاین ـ اقتصاد > بازار مالی - قیمت دلار در بازار تهران کاهش یافت.

در حالی در روزهای گذشته شاهد نوسان شدید بازار ارز بودیم، اما وضعیت کنونی بازار نشان می‌دهد که قیمت‌ها آرام گرفته و روندی نزولی را طی می‌کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آخرین تغییرات قیمتی بازار ارز، حاکی از کاهش ۳۰ تومانی قیمت دلار و ۲۴ تومانی یورو است. هم‌اکنون قیمت دلار در بازار به ۳۷۹۴ تومان و یورو ۴۱۲۲ تومان کاهش یافته است.

این در شرایطی است که قیت دلار سه‌شنبه هفته گذشته به مرز ۴۰۰۰ تومان نزدیک شده بود و به قیمت ۳۹۰۲ تومان در بازار رسید. یورو نیز با قیمت ۴۲۲۸ تومان در بازار به فروش می‌رفت.

اما وضعیت کنونی بازار، از آرام گرفتن قیمت‌ها حکایت دارد. به نظر می‌رسد یادداشت ولی‌الله سیف، رییس‌کل بانک مرکزی در روز چهارشنبه هفته گذشته و نیز تصمیم اوپک و پیروزی ایران در این نشست، اثر خود را در ریزش قیمت‌ها در بازار ارز گذاشته است.

در حال حاضر در بازار ارز، پوند با قیمت ۴۸۸۷ تومان، درهم امارات با قیمت ۱۰۸۳ تومان، لیر ترکیه با قیمت ۱۱۶۵ تومان، یوان چین با قیمت ۵۸۲ تومان و فرانک سوئیس با قیمت ۳۹۰۰ تومان به فروش می‌رود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016