سه شنبه 16 آذر 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

حواشی حضور روحانی در دانشگاه تهران به مناسبت «روز دانشجو»

تیم رسانه‌ای رئیس‌جمهور از ورود خبرنگاران و عکاسان خبری رسانه‌های مستقل و غیردولتی به برنامه سخنرانی رئیس‌جمهور در دانشگاه تهران جلوگیری کرد.

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهوری اسلامی ایران امروز در حالی به مناسبت روز دانشجو به دانشگاه تهران می‌رود که از ورود خبرنگاران رسانه‌های غیردولتی به این برنامه ممانعت شده است.

95roozdaneshjoo0.jpg

مسئولان روابط عمومی و همچنین تیم رسانه‌ای رئیس‌جمهور، محدودیت را علت عدم حضور خبرنگاران حوزه دولت خبرگزاری‌های غیردولتی عنوان کرده‌اند.

برخی از خبرنگارانی که موفق به حضور در دانشگاه تهران شدند از وجود فضای امنیتی در این دانشگاه همزمان با ورود رئیس‌جمهور خبر داده‌اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


خبرنامه دانشجویان ایران: مراسم بزرگداشت روز دانشجو با حضور رئیس‌جمهور در دانشگاه تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، مراسم بزرگداشت 16 آذر، روز دانشجو با حضور رییس جمهوری و جمعی از اساتید، دانشجویان و ‏روسای دانشگاه ها در دانشگاه تهران برگزار شد.

پیش از سخنان روحانی، نمایندگان دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی نظرات خود را در حضور رئیس‌جمهور بیان کردند.

* حسن روحانی در این مراسم به مسائل روز کشور از جمله برجام، وضعیت اقتصادی و مسائل روز دانشگاه اشاره کرد.

نکته قابل تامل در سخنرانی امروز حسن روحانی، عرق سرد بر پیشانی جریان ساختار شکن بود، روحانی امروز از دنده «راست» بلند شده بود و تکرار مکرر واژه «آقا» توسط وی، اجازه نداد جریانی که خود را برای حرکات ساختارشکن آماده کرده بود، کاری از پیش ببرد.

*** وزیر علوم، وزیر ارشاد، محمد نهاوندیان، حسام‌الدین آشنا، هاشمی استاندار تهران، نیلی احمدآبادی رئیس دانشگاه تهران، حجت‌الاسلام‌والمسلین محمدیان نماینده ولی فقیه و تعدادی از مسئولین و دانشگاهیان علاوه بر دانشجویان و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی در این مراسم حضور دارند.

*** هنگامی که تنها 3 دقیقه از سخنرانی نیلی احمد آبادی رئیس دانشگاه تهران گذشته بود، یادداشتی به او داده شد و او سخنرانی خود را تمام کرد. اقرلو مسئول بسیج دانشگاه تهران هنگام سخنرانی اش خطاب به روحانی گفت: «شما حتی نمی گذارید رئیس دانشگاه تهران حرفش را بزند!»

*** درخواست نماینده انجمن اسلامی دانشگاه تهران برای رفع حصر سران فتنه در حضور روحانی با شعار مرگ بر منافق و مرگ بر فتنه‌گر دانشجویان همراه شد.

95roozdaneshjoo1.jpg

95roozdaneshjoo2.jpg

95roozdaneshjoo3.jpg

*** پیام مرادی، دبیر سیاسی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در مراسم 16 آذر دانشگاه تهران در حضور روحانی: شما به نماد انرژی هسته‌ای پشت اسکناس پنج هزار تومانی هم رحم نکردید.

*** امین اقرلو، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران خطاب به روحانی: برجام حکایت پادشاه عریانی شد که کسی جرات بیان واقعیتهایش را نداشت.
امیدوارانه پیگیر اصلاح رفتار شما و دولت متبوعتان نیستیم.
شما رئیس جمهور خوبی نبودید.

95roozdaneshjoo4.jpg

95roozdaneshjoo5.jpg


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016