جمعه 19 آذر 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
پرخواننده ترین ها

بروجردى: انگلیس کاری نکند که مجلس شورای اسلامی بار دیگر سطح روابط را به «کاردار» کاهش دهد

4977E80E-58E4-48D4-AF87-1E2E34E2DC73-4070-000011CCE5C7F95E_tmp.png

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در واکنش به اظهارات ضدایرانی نخست وزیر انگلیس گفت: انگلیس کاری نکند که مجلس شورای اسلامی بار دیگر سطح روابط را به «کاردار» کاهش دهد.

علاءالدین بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما افزود: اظهارات نخست وزیر انگلیس در میان کشورهای «پیروِ منطقه» که هیچ گونه سنخیتی با واقعیت جمهوری اسلامی ایران ندارند نشان از سیاست تفرقه‌افکنانه انگلیس است.
وی تصریح کرد: اظهارات نخست وزیر انگلیس هیچ تناسبی با سطح روابط در حد سفیر ندارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: اگر انگلیس بخواهد این سیاست را در قبال جمهوری اسلامی ایران ادامه دهد مجلس یک بار دیگر در جهت تنزل سطح رابطه اقدام خواهد کرد.

ترزامی، نخست وزیر انگلیس در اختتامیه نشست سران شورای همکاری خلیج فارس که سی و هفتمین دوره آن در منامه بحرین برگزار شد، ایران را تهدیدی آشکار برای منطقه خلیج فارس خواند و گفت: در پی شراکت راهبردی با همپیمانانمان در شورای همکاری خلیج فارس هستیم تا با تهدیدات جدی ایران در منطقه رویارویی کنیم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016