یکشنبه 26 دی 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

گوینده‌ فایل صوتی ملاقات محرمانه رهبری با احمدی‌نژاد چه کسی بود؟

84491120824.jpg
پس از آن‌که در دوم مهرماه ۱۳۹۵، «آمدنیوز» جزییاتی را از جلسه‌ی محرمانه‌ی آیت‌الله خامنه‌ای و محمود احمدی‌نژاد منتشر کرد، «محمدرضا منتظر قائم» جزییات بیشتری از این جلسه را در یک فایل صوتی منتشر نمود.

به گزارش خبرنگار «آمدنیوز»، در این فایل صوتی که تنها دو روز پس از انتشار خبر «آمدنیوز» در یک کانال تلگرامی متعلق به هواداران محمود احمدی‌نژاد منتشر شد، به جزییات جالبی از این ملاقات اشاره گردیده است.

«محمدرضا منتظر قائم» مشاور رسانه‌ای علی اکبر جوانفکر و معاون پیشین وی در مؤسسه ایران، از ملاقات بقایی و احمدی‌نژاد با رهبری سخن می‌گوید و اشاره می‌کند که پس از این ملاقات، رهبری، احمدی‌نژاد را به صورت فردی احضار و به او گفته که «آقای هاشمی رفسنجانی به دلیل کسالت تا پایان سال بیشتر دوام نمی‌آورد» و از احمدی‌نژاد خواسته تا «سطح فعالیت‌های خود را انتخاباتی نکند تا بتواند وی را پس از مرگ هاشمی رفسنجانی به ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب کند.»

منتظر قائم اشاره می‌کند که پس از خروج از بیت رهبری، احمدی‌نژاد به تمامی ستادهای استانی خود دستور می‌دهد که فعالیت‌های انتخاباتی را متوقف و فعالیت‌های تحقیقاتی بر استان‌های خود را آغاز کنند تا پس از انتصاب احمدی‌نژاد به ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام، شعب استانی دبیرخانه مجمع نیز افتتاح شود.

گوینده فایل صوتی کیست؟

«محمدرضا منتظر قائم» راوی جزییات مذاکره محرمانه میان رهبری و محمود احمدی‌نژاد بوده است. وی پس از ریاست‌جمهوری احمدی‌نژاد، در سفرهای استانی همراه تیم حفاظتی وی بوده و مسئولیت ارتباط با رسانه‌ها را بر عهده داشته، وی پیش‌تر نیز در مؤسسه ایران در زمان ریاست علی‌اکبر جوانفکر، معاون وی بوده است.

پس از انتشار محدود این فایل در مهرماه ۱۳۹۵، نیروهای امنیتی برای بازداشت منتظر قائم اقدام کردند که چون برادر و پدر وی، از ذی‌نفوذان وزارت اطلاعات هستند، این بازداشت ناکام مانده است. گفتنی است برادر «محمدرضا منتظر قائم» اکنون ریاست دفتر حسین طائب در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران است.

84490355661.jpg

«منتظر قائم» که به فساد اخلاقی نیز شهره است و خانه‌ی فسادی را نیز در کرج دایر کرده، یکی از شرکای «محمد آل حبیب» است که این دو از مخالفان «عبدالرضا داوری» در دفتر احمدی‌نژاد هستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


12225589l.jpg
«منتظر قائم» با «حسین نوبختی» نیز روابط خوبی دارد. «نوبختی» که از دوستداران نزدیک به احمدی‌نژاد است، مدیر مسئولی وب‌سایت نوسازی را بر عهده دارد. وی در سال ۱۳۸۵ با درج طلبی با عنوان «راز لپ‌های گل انداخته‌ی سیدحسن» در این وب‌سایت، به یادگار امام خمینی توهین کرد که این مطلب باعث سکته‌ی حجت‌الاسلام توسلی در مجمع تشخیص مصلحت نظام گردید.

«نوبختی» با همکاری «منتظر قائم» پس از انتخابات مناقشه برانگیز سال ۸۸، نشریه «همت» را منتشر کرد که جلد نخست آن به «یاران هاشمی» و جلد دوم ان به «امت امام خامنه‌ای» اختصاص داشت.

جوانفکر به دروغ تکذیب کرد

پس از انتشار فایل صوتی سخنان «محمدرضا منتظر قائم» در «آمدنیوز»، برنامه‌ی صفحه آخر ۲۴ دی‌ماه ۱۳۹۵، به این سخنان پرداخت که ساعتی بعد علی‌اکبر جوانفکر، مشاور رسانه‌ای احمدی‌نژاد هرگونه انتصاب «محمدرضا منتظر قائم» به خود را تکذیب کرد و ادعا نمود چنین فردی در دفتر احمدی‌نژاد حضور ندارد.

این تکذیب در حالی صورت گرفت که «محمدرضا منتظر قائم» پیش‌تر گزارش‌های متعددی را از سفرهای استانی محمود احمدی‌نژاد در وب‌سایت دولت بهار منتشر کرده بود.

صدور این تکذیبیه‌ی دروغ، صدای حمید مشایخی راد مدیر وب‌سایت احمدی‌نژاد دات. آی، آر را نیز درآورد و وی در مطالبی جداگانه به حضور مستمر «محمدرضا منتظر قائم» در دفتر احمدی‌نژاد اشاره نمود.

شاید بتوان هجمه‌های اخیر برخی افراد وابسته به باندهای قدرت و ثروت حرام و سازمان اطلاعات سپاه به «آمدنیوز» را، در این راستا ارزیابی کرد.

484488336440.jpg


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016