دوشنبه 27 دی 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
پرخواننده ترین ها

واکنش سردار نجات به خبر بازداشت سه معاون سازمان اطلاعات سپاه

8c8c8c7.jpg
آمدنیوز - پس از درج خبر محرمانه بازداشت سه تن از معاونان «حسین طائب» در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران به دلیل «مفاسد کلان اقتصادی»، جانشین این سازمان امنیتی، به خبر «آمدنیوز» واکنش نشان داد.

«آمدنیوز» روز جمعه ۲۴ دی‌ماه از بازداشت «محراب»، «عظیم» و «افشاری»، سه تن از معاونان ارشد حسین طائب در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران به دلیل واردات قاچاق مواد اولیه روغن نباتی خبر داده بود.

اما جانشین سازمان اطلاعات سپاه گفته است: انتشار شایعاتی در خصوص دخالت بعضی از اعضای این سازمان در مفاسد اقتصادی و دستگیری آنها، «کذب و دروغ سازی برخی رسانه‌های وابسته به دشمن است.»

سردار نجات در حالی خبر درج شده در «آمدنیوز» را کذب بیان کرده که یکی از مأموریت‌های اصلی وی در سازمان اطلاعات سپاه، تعطیلی فعالیت‌های اقتصادی این سازمان بیان شده است.

یک مقام ارشد امنیتی به منابع خبری «آمدنیوز» اطلاع داد که سه تن از معاونان سازمان اطلاعات سپاه پاسداران به دلیل «مفاسد کلان اقتصادی»، «کارچاق کنی»، «باج‌گیری از ثروتمندان و سرمایه‌داران» و «پولشویی» بازداشت شده‌اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دفتر رهبری انقلاب و سردار نجات معتقدند که فعالیت‌های اقتصادی اعضای سازمان اطلاعات سپاه، باعث ایجاد نا امنی اقتصادی در کشور شده و راه را برای فساد سیستماتیک این سازمان و اعضای آن هموار کرده است.

سردار محمدحسین زیبایی‌نژاد هم‌چنین اعلام کرده که در روزهای آتی، خبرهای مهمی از برخورد با باندهای متخلف و بزرگ اقتصادی و شبکه‌های نفوذی مرتبط با سرویس‌های بیگانه به اطلاع مردم خواهد رسید.

گفتنی است گزارش این فساد در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران در روزنامه‌ی الشرق الاوسط نیز بازتاب یافته است.

پیش‌تر «آمدنیوز» از پروژه چند لایه سپاه پاسداران و شورای امنیت کشور برای انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۹۶ خبر داده بود.

484567241789.jpg


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016