سه شنبه 28 دی 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
پرخواننده ترین ها

سخنان کنایه آمیز رهبری پس از درگذشت آیت الله هاشمی

سایت نگام در نوشته ای ادعا به رفتار نامناسب رهبری و گردانندگان بیت در اولین درس خارج پس از درگذشت آیت الله هاشمی کرد

نگام – برخوردهای کینه جویانه حجت الاسلام خامنه ای نسبت به آیت الله هاشمی رفسنجانی که از پیام تسلیت سراسر حقد و کینه و خود شیفتگی او آغاز و در نماز میت با حذف عبارت ” اللهم لا نعلم منه الا خیر ” ادامه و هم چنین با ویرایش عناوین آیت الله و تبدیل آن به حجت الاسلام در سایت رهبری تداوم یافت هم چنان ادامه دارد و گویا سایه محبوبیت آیت الله هاشمی حتی پس از درگذشت او هم چنان حجت الاسلام خامنه ای را آزار می دهد.

khameneyidarskharej.negaam.jpg

بنا بر اخبار دریافتی در تازه ترین مورد از رفتارهای این چنینی در اولین درس خارج حجت الاسلام خامنه ای پس از درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی ، پیش از آغاز درس چند نفر از حاضران در درس قصد داشته اند شعار تسلیت تسلیت سر دهند و عده ای نیز با آن ها همراه می شوند اما گردانندگان بیت مانع شده و اجازه همراهی دیگران را نمی‌دهند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بعد از آن حجت الاسلام خامنه‌ای بر کرسی تدریس می نشیند و روایتی ذیل این آیه: “یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا أَطیعُوا اللَّهَ وَ أَطیعُوا الرَّسُولَ وَ لا تُبْطِلُوا أَعْمالَکُم ” می خواند با این مضمون که خیلی‌ها بهشتشان را آباد میکنند با اعمال صالح؛ ولی با عدم اطاعت از خدا و پیامبر و اولی الامر اعمالشان باطل می شود ، حجت الاسلام خامنه ای در ادامه توضیح این روایت تاکید کرده که مواظب باشیم که کارهای نیکمان باطل نشود.

منظور حجت الاسلام خامنه ای از این جمله که : “خیلی‌ها بهشتشان را آباد میکنند با اعمال صالح؛ ولی با عدم اطاعت از خدا و پیامبر و اولی الامر اعمالشان باطل می شود ” آیت الله هاشمی رفسنجانی بوده است .


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016