Click for Amazing Phone Card








یکشنبه 11 بهمن 1383

علي لاريجاني: دولت‌‏‏ آبادگران هواي تازه در جامعه ايجاد خواهد كرد، ايلنا

* حاكم شدن فضاي راديكاليسم و غوغاسالاري طي سال‌‏هاي اخير، تفكر خلاق و پويا را از جامعه گرفت

تهران- خبرگزاري كار ايران

كانديداي احتمالي اصول‌‏گرايان از آبادگران به عنوان جرياني نوانديش و واقع‌‏گرا ياد كرد و گفت: با روي كار آمدن دولت آبادگران هواي تازه‌‏اي در ايران خواهد دميد.

به گزارش "ايلنا"، علي لاريجاني بعد از ظهر روز شنبه مقارن با عيد غدير خم در سفر يك روزه به آمل در جمع روحانيون شهرستان با اشاره به ديدگاه‌‏هاي آبادگران، گفت: آبادگران دنبال اين هستند كه تربيت نيروي انساني عصر نوين ايران اسلامي را پايه گذاري كند، چرا كه در شرايط كنوني آنچه كه براي ما حيثيت مي‌‏آورد، تربيت نيروي انساني فرهيخته و بهره‌‏گيري عقلاني از فرصت‌‏ها براي رفع تهديدات است.
وي با بيان اين كه خصوصيت الهام بخشي و داشتن نيروي انساني متخصص كليد قدرت ماست، تأكيد كرد: اين مزيت‌‏ها آمريكايي‌‏ها را عصباني مي‌‏كند، چرا كه خصوصيت الهام بخشي ايران مرزهاي جغرافيايي را در نورديده است.
لاريجاني با اشاره به گذشت 25 سال از عمر انقلاب و با تأكيد بر ضرورت تحول‌‏گرايي در كشور، گفت: آبادگران رفتار واقع گرايانه و مبتكرانه ، فعال و براساس اصول اسلامي را در سال هاي اخير پايه‌‏گذاري كرده‌‏اند و اميدوارند به واسطه اين رفتار عقلاني تحولي سازنده را براي كشور رقم بزنند.
لاريجاني با بيان اين كه دولت اميد آبادگران در پي افزايش توان ملي كشور است، خاطر نشان كرد: آبادگران بر تحول جدي در وضع معيشت مردم تأكيد دارند و معتقدند در درون اقتصاد كشور بايد روش‌‏ها تغيير كند تا چرخ توليد كشور به حركت در بيايد.
عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام با بيان اين كه آبادگران تحول در سياست خارجي، فرهنگي، اقتصاد و سياست داخلي را ضروري مي‌‏دانند، يادآور شد: دولت اميد آبادگران بايد با معرفت راسخ نسبت به خصوص اسلامي فهم دقيقي از اسلام داشته باشد در غير اين صورت در مواجهه با مدل هاي ديگران مجبور به گرنه‌‏برداري خواهيم شد.
عضو شوراي عالي انقلاب فرهنگي تحقق عيني نهضت نرم افزاري را در گرو فراهم شدن آرامش خلاق در جامعه دانست و گفت: حاكم شدن فضاي راديكاليسم و غوغاسالاري طي چند سال اخير كشور، تفكر خلاق و پويا را از جامعه گرفت و زيان‌‏هايي را متوجه كشور كرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در ادامه اين جلسه كه با پرسش و پاسخ همراه بود، لاريجاني در پاسخ به اين سوال كه در صورت رييس‌‏جمهور شدن چه سياستي را در برابر اروپا و آمريكا به كار خواهد بست، گفت: ديپلماسي آينده كشور بايد در خدمت توسعه داخلي و صيانت از ويژگي الهام بخشي ايران باشد .
لاريجاني در پاسخ به اين سوال كه گفته مي شود علماي حوزه علميه قم بر روحاني بودن رييس‌‏جمهوري آينده تأكيد دارند، نظر شما جيست؟،گفت : طرح موضوع روحاني يا غير روحاني بودن رييس‌‏جمهوري در مقطع كنوني درست به نظر نمي‌‏آيد، چرا كه طراحان اين قبيل مباحث همان كساني هستند كه در گذشته هيچ علاقه و تعلقي به روحانيت نداشتند، اما حالا با طرح اين موضوع مي‌‏خواهند وانمود كنند كه طرفدار روحانيت هستند.
وي افزود: تقسمي بندي صوري و تفرقه‌‏افكنانه بين نيروهاي انقلاب به عناويني چون روحاني و غيرروحاني محافظه‌‏كار و نومحافظه‌‏كار و امثال آن از ترفندهاي دشمنان است كه نمي‌‏خواهند با روي كارآمدن دولتي آبادگر در ايران كشور ما، راه صلاح را بپيمايد كه بنابراين تمام تلاش خود را براي ايجاد تفرقه در بين نيروهاي انقلاب و نهايتاً ناكارآمدسازي آنان و روي كار آمدن دولتي ضعيف به كار مي‌‏بندند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20673

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'علي لاريجاني: دولت‌‏‏ آبادگران هواي تازه در جامعه ايجاد خواهد كرد، ايلنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005