Click for Amazing Phone Card








چهارشنبه 14 بهمن 1383

خروج احمدى نژاد از ليست شوراى هماهنگى نيروهاى انقلاب، شرق

روز گذشته پايگاه خبرى دريچه كه نزديك به طيف فكرى اصولگرايان است خبرى به اين شرح منتشر كرد: «شنيده شده است كه دكتر محمود احمدى نژاد از چهره هاى مطرح اصولگرايان براى انتخابات رياست جمهورى طى نامه اى به شوراى هماهنگى اعلام كرده است كه به رغم اظهار علاقه دوستان خود اعلام داوطلبى نكرده است و براى انجام وظيفه خود در جايگاه فعلى خواهان خروج از صف داوطلبان كانديداتورى شده است. احمدى نژاد برحسب شنيده ها در پايان نامه مذكور احترام خود به انتخاب شوراى هماهنگى را يادآور شده است. هر چند هنوز منابع رسمى دريافت اين نامه را اعلام نكرده اند ولى تحليل پيرامون اين نامه در ميان اصولگرايان ادامه دارد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

گروهى با توجه به مفاد نامه آن را انصراف ايشان از كانديداتورى و تمركز بر خدمتگزارى صادقانه در شهردارى تلقى كرده و گروهى ديگر آن را تاكتيكى مشابه اقدام دكتر ولايتى با زبانى ديگر ولى شايد دكتر احمدى نژاد كه كاركرد مردمى و صادقانه او فضاى مثبتى را براى اصولگرايان پديد آورد خود به زودى تفسير واقعى را ارائه كند.» با اين حال اين خبر تاكنون از سوى شوراى هماهنگى نيروهاى انقلاب و يا احمدى نژاد تائيد يا تكذيب نشده است.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20687

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'خروج احمدى نژاد از ليست شوراى هماهنگى نيروهاى انقلاب، شرق' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005