Click for Amazing Phone Card








یکشنبه 14 فروردین 1384

محمد توسلي: برنامه دولت احتمالي ابراهيم يزدي تا پايان فروردين ماه اعلام مي‌‏شود، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

برنامه دولت احتمالي ابراهيم يزدي، دبير كل نهضت آزادي ايران و كانديداي نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري تا پايان فروردين ماه اعلام مي‌‏شود.

محمد توسلي، رئيس دفتر سياسي نهضت آزادي ايران در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا"، با اعلام اين خبر گفت‌‏: اين برنامه پس از كار فشرده تدوين شده است و به زودي طي يك كنفرانس مطبوعاتي به اطلاع افكار عمومي مي‌‏رسد.
وي با بيان اينكه پس از اعلام كانديداتوري ابراهيم يزدي، شخصيت هاي سياسي متعددي حضور وي در عرصه انتخابات را مورد تائيد قرار داده‌‏اند و مواضع انتخاباتي وي را پيشتاز و آوانگارد ارزيابي كرده‌‏اند، افزود: نهضت آزادي ايران انتظار دارد كه ساير گروه‌‏ها و افراد نيز ديدگاه‌‏هاي خود را در مورد برگزاري انتخاباتي آزاد و سالم بيان كنند.
توسلي اظهار اميدواري كرد كه با پايان يافتن تعطيلات نوروزي، دامنه همفكري و همكاري گروه‌‏هاي مختلف با ابراهيم يزدي افزايش يابد.
وي با اشاره به محدود بودن امكانات تبليغاتي ابراهيم يزدي نسبت به ساير كانديداهاي مطرح در انتخابات رياست‌‏جمهوري و عدم انتشار مواضع وي در رسانه‌‏ها‌‏, گفت‌‏: در صورتي كه صدا و سيما نيز نامزدهاي رياست‌‏جمهوري را به خودي و غيرخودي تقسيم كند‌‏ و تنها به پوشش مواضع كانديداهاي درون حاكميت اقدام نمايد، اعتماد مردم نسبت به اين رسانه بيش از پيش سلب مي‌‏شود.
رئيس دفتر سياسي نهضت آزادي ايران در اين گفت‌‏وگو، دو محور اصلي مطرح شده از سوي اين تشكل به عنوان پيش‌‏شرط‌‏هاي برگزاري انتخابات آزاد از جمله ضرورت استعفا و بركناري اعضاي شوراي نگهبان به دليل نحوه برگزاري انتخابات مجلس هفتم و پايان يافتن اقدامات فراقانوني برخي از مسوولان را مورد اشاره قرار داد و تصريح كرد: اگر امسال به دليل شرايط داخلي و منطقه‌‏اي به عنوان سال همبستگي ملي و مشاركت عمومي مطرح شده است، بايد مقدمات تحقق آن نيز فراهم گردد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي افزود‌‏: از اين رو بايد دلايلي كه در انتخابات گذشته باعث دلسردي مردم از حضور در انتخابات شد, از جمله اقدامات شوراي نگهبان مرتفع شود.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20856

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'محمد توسلي: برنامه دولت احتمالي ابراهيم يزدي تا پايان فروردين ماه اعلام مي‌‏شود، ايلنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005