Click for Amazing Phone Card








پنجشنبه 25 فروردین 1384

احمدي نژاد: آزادي موجود در كشور در هيچ كجاي دنيا نيست، ايرنا

شهردار تهران و نامزد احتمالي نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري گفت:
به بركت انقلاب اسلامي آزادي حقوق شهروندي موجود در كشور ما در هيج كجاي دنيا به اين اندازه نيست.

دكتر "محمود احمدي نژاد "چهارشنبه شب در اجتماع جمعي از مردم بوشهر در مسجد ابوالفضل (ع) اين شهر افزود: امروز خودباوري عميقي در بين مردم ايجاد شده و باعث دستاوردهاي بزرگي براي انقلاب شده است.

وي اظهارداشت: به رغم اين دستاوردهاي ارزشمند و افتخار آميز وقتي به فضاي عمومي جامعه رجوع مي‌شود احساس اطمينان از اينكه حركت كشور به سمت جلو است وجود ندارد.

احمدي نژاد با بيان اينكه برخي ضعف‌ها و كاستي‌هاي موجود قابل دفاع نيست، يادآورشد:هرچند دو، سه سال اخير موجي از انقلاب اسلامي مجددا به فضاي عمومي كشور برگشت اما يك كمي عقب تر موج نگراني در كشور حاكم بود.

به گفته وي باتوجه به اينكه يكي از مترقي‌ترين قوانين دنيا قانون اساسي جمهوري اسلامي است متاسفانه ريشه اشكالات موجود مربوط به بخشي از مديريت اجرايي كشور است.

شهردار تهران افزود: نگاه حاكم بر بخشي از مديريت اجرايي كشور با فرهنگ و مسير انقلاب اسلامي فاصله دارد .

وي با بيان اينكه نظام بانكي كشور بايد اصلاح شود خاطر نشان ساخت: سود ‪ ۲۴‬درصدي نظام بانكي ضد توليد و ترويج‌دهنده فساد و بيكاري در جامعه‌است.

احمدي نژاد يادآورشد:متاسفانه بدليل اينكه برخي تصميمات در زندگي مردم تحولي ايجاد نمي‌كند بسياري از مردم به آمار و ارقام عملكرد مديران با شك و شبهه مي‌نگرند.

وي گفت: در ‪ ۲۵‬ساله عمر انقلاب هرجا با نگاه انقلاب عمل شد آنجا پيروز شده‌ايم و هرجا فاصله گرفته‌ايم به همان اندازه نيز آسيب ديده‌ايم .

شهردار تهران دسيسه‌هاي استكبار براي بدبين كردن مردم به نيروهاي انقلابي را يادآورشد و گفت:اتهام بي‌منطقي و اينكه اگر اين افراد سركار بيايند به جاي حل امور مردم فقط گير به مدل لباس و ظواهر افراد مي‌دهند باعث شده تا مردم خادمان خود را بدرستي نشناسند، اين درحالي است كه اين اتهامات وصله‌اي است كه فقط به خودشان مي‌چسپد.

وي همچنين عصر چهارشنبه در اجتماع مردم برازجان مركز شهرستان دشتستان نيز گفت: انقلاب اسلامي به گونه‌اي مهجور است كه برخي قلمها و زبانها عليه آرمانهاي آن به كار افتاده است.

احمدي نژاد بااشاره به آرمانهاي حضرت امام (ره) افزود: كشوري بايد بسازيم كه همه در آن احساس امنيت كنند و در آن از ظلم ، تبعيض و فساد خبري نباشد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي يادآورشد: اگر استعدادهاي مادي و انساني كشور شكوفا شود قطعا عدالت و رفاه اجتماعي براي آحاد مردم تحقق خواهد يافت.

شهردار تهران ، صداقت، يكرنگي ، سادگي و تلاش جدي براي خدمت به مردم را لازمه مديريت اسلامي دانست كه فرايند آن رضايت مندي بيشتر مردم است.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/21019

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'احمدي نژاد: آزادي موجود در كشور در هيچ كجاي دنيا نيست، ايرنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005