Click for Amazing Phone Card








دوشنبه 29 فروردین 1384

معين: اجازه ردصلاحيت را به هيچ كس نمي‌دهم، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - مشهد
سرويس: سياسي


مصطفي معين گفت: استعفاي من از وزارت علوم به دليل عدم تواناييم نبود؛ اين كار يك اعتراض به فاجعه‌ي كوي دانشگاه بود.


به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، نامزد نهمين دوره‌ي انتخابات رياست‌جمهوري كه در دانشگاه بيرجند، سخن مي‌گفت، درباره برخوردي كه در چندسال گذشته از سوي دستگاه قضايي با دانشجويان شده است، گفت: من سعي مي‌كنم در صورت انتخاب، اول مشكلات دانشجويان را در كميته‌ي انضباطي حل كنم، زيرا در صورت حل در آنجا، به قوه‌ي قضاييه كشيده نمي‌شود.


وي در پاسخ به اينكه آيا حاضريد به نفع كروبي كنار برويد، گفت: آقاي كروبي بزرگ‌تر از من است، ولي در صورتي كه در نظرسنجي‌ها مردم به من علاقه نشان ندهند، و يا اينكه انتخابات آزاد نباشد و اكثر مردم شركت نكنند، كنار خواهم رفت.


دكتر معين در ادامه در پاسخ به اينكه در صورت انتخاب، مجلس هفتم به وزراي شما راي اعتماد نخواهند داد، گفت: من فكر نمي‌كنم كه مجلس شوراي اسلامي به وزراي پيشنهادي من راي اعتماد ندهد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي در مورد احتمال اينكه ردصلاحيت شود، گفت: مسلما اجازه ردصلاحيت را به هيچ كس نمي‌دهم.


معين علت حضورش را در عرصه‌ي انتخابات رياست‌جمهوري، نسل جوان و دانشجوي كشور عنوان كرد و مهم‌ترين برنامه‌ي خود را دفاع از حقوق مردم و نسل جوان، تلاش براي برقراري عدالت در زمينه‌هاي مختلف و ادامه برنامه اصلاحات برشمرد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/21198

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'معين: اجازه ردصلاحيت را به هيچ كس نمي‌دهم، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005