Click for Amazing Phone Card








شنبه 3 اردیبهشت 1384

حزب دموكرات ايران: انتخابات را تحريم مي كنيم

حكومت اسلامي 26 سال است ، كه پابه اي ترين حق مردم ، يعني "حق انتخاب آزاد"، را از آنان سلب كرده و مردم ايران را در زير شديدترين فشار هاي اقتصادي و فر هنگي قرار داده است . حكومتي كه تلاش كرده است تا هويت يك ملت را از آنان بگيرد ، و از خويشتن خويش بيگانه سازد. اين حكومت امروز در شرايطي قرار گرفته است كه، حتي قادر به اجراي نمايش انتخابات هم نيست. نمايشاتي كه ديگر نه از نظر مردم ايران قابل تكرار است و نه كذ ب بودن آن از نگاه جهانيان، پنهان مانده است.
تجربه دو انتخابات بدون راي گذشته شورا ها و مجلس هفتم ، بي اعتباري هر دو ارگان حكومتي را اثبات كرده است و در اين دوره نيز رئيس جمهوري و نهاد رياست جمهوري بي اعتبارتر از هردو ارگان اعلام خواهد شد.
زماني ملت ايران براي استحكام و بقاي مليت و هويت و حفظ اعتبار و ارزشهاي خود به نظام حاكم راي مثبت داد ، اما امروز با از دست دادن تمامي آنچه كه يك ملت را ميسازد و با از دست دادن اعتبار ملي و بين المللي ، ثروت و سرمايه ملي و حتي سرزمين خود، ديگر دليلي براي انتخاب فرد يا ارگاني از اين نظام سياسي ندارد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

حزب دموكرات ايران معتقد است، كه حاكمت كنوني قدرت اداره كشور را نداشته و موقعيت مردم و كشور ايران را به مخاطره انداخته است. .به همين دليل انتخابات پيش رو را تحريم نموده و براي احياي حقوق حقه همه مردم ايران شامل تمامي اقوام و طوايف (كنگره اقوام ايران) كردستان، ،آذربايجان ، لرستان ، بلوچستان ،خوزستان (عرب) ، مازندران ، گيلان و فارس، در حوزه جغرافياي ايران دفاع نموده و، ضمن تاييد طروق مسالمت آميز تحول سياسي ( طرح رفراندوم و بيانيه 565 نفر و…) بر اشكال ديگر مبارزه و مقاومت ملي تحت هدايت و رهبري شورايي (ائتلاف يا هماهنگي) تاكيد مينمايد.
حكومتي كه رفاه و امنيت ، اعتبارو حيثيت ، غرور و هويت ملتش را از او بگيرد، نه بر شانه هاي ملت كه بر شاخه هاي ذلت و نفرت وسقوط تكيه زده است.
پاينده ملت ايران
حزب دموكرات ايران
hezbedemokrat@yahoo.com

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/21493

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حزب دموكرات ايران: انتخابات را تحريم مي كنيم' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005