Click for Amazing Phone Card








یکشنبه 11 اردیبهشت 1384

ولايتي: مديريت جناحي در كشور آسيب رسان است، ايرنا

دزفول ، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۲/۱۱‬
داخلي. سياسي. انتخابات ‪۸۴‬
"علي‌اكبر ولايتي" نامزد احتمالي نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري گفت:
مديريت جناحي در كشور آسيب رسان است و بايد از مديراني استفاده شود كه بدون چشم داشت به غنيمت در فكر خدمت به مردم باشند.

وي در جمع گروهي از مردم دزفول در محل آستانه سبزقباي اين شهر افزود:
در صورت پيروزي در انتخابات، در انتخاب مديران به سوابق كاري، اخلاص و كار - آمدي آنهاتوجه شده و به اقتضاي سن و تجربه مسووليت‌ها تقسيم خواهد شد.

وي در بخش ديگري از سخنان خود پيرامون مشكلات اقتصادي جامعه گفت:تورم دو رقمي در كشور نيازمند همكاري دولت و مجلس است و اين مشكل يك شبه حل نخواهد شد زيرا با وجود عوامل گراني درجامعه لوايح و طرح‌هاي دولت و مجلس در كنترل تورم و حل مشكلات اقتصادي موثر نيست.

ولايتي اظهار داشت: در اين زمينه بايد از حجم دولت و تصدي گري آن در امور اقتصادي كاست كه البته اين امر بايد با ساز و كار مناسب همراه با كنترل و پيگيري دقيق صورت گيرد.

وي در عين حال گفت: بعضي خصوصي‌سازي ها موجب بدبيني مردم شده است.

نامزد احتمالي نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در بخش ديگري از سخنان خود يكي از وظايف دولت جديد را صيانت از فرهنگ اسلام و ايران دانست و افزود: در سنوات اخير در اين مورد كوتاهي شده است.

وي اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامي، با هر حركت و تحولي در درون نظام مخالف بوده زيراپايداري نظام‌اسلامي را برخلاف اهداف خود درمنطقه مي‌دانند.

وي در اين نشست كه تا پاسي از شنبه شب ادامه داشت اظهار داشت: چنانچه حضور مردم در انتخابات رياست جمهوري حداكثر باشد دشمنان انقلاب خوشحال نخواهند شد و از آن تمجيد نمي‌كنند ولي ميزان حضورمردم در انتخابات و شور مردم را در محاسبات خود در نظر مي‌گيرند.

ولايتي همچنين در رابطه با استان خوزستان و مشكلات اين استان گفت: توسعه همه جانبه خوزستان به نفع كل كشور است.

وي خوزستان را زرخيزترين استان كشور برشمرد و گفت: صدمات وارده از جنگ تحميلي به خوزستان هنوز جبران نشده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

او گفت: درست نيست پس از گذشت ‪ ۲۵‬سال از پيروزي انقلاب اسلامي هنوز استان هاي محروم در كشور داشته باشيم.

وي همچنين در پاسخ به سووالي پيرامون مديريت استان خوزستان بر بكارگيري نيروهاي بومي مورد اعتماد در اين استان تاكيد كرد و افزود: انتخاب مديران بومي از اولويت‌هاي كاري من است كه از بسياري ضايعات و اتلاف منابع جلوگيري مي‌كند.

وي اضافه كرد: مساله‌اي كه خوزستان و بسياري از استانهاي كشور به آن نياز دارند وحدت مديريت در سطح استان و شهرستانهاست تا مديران با كارهاي خود خدمات همديگر را خنثي نكنند.

ولايتي همچنين افزود: به رغم اينكه يك سوم از نزولات جوي كشور درخوزستان جريان دارد عجيب‌است كه مردم اين استان مشكل كمبودآب داشته‌اند و لازم‌است در اين زمينه تصميم‌گيري اساسي صورت گيرد.

علي اكبر ولايتي نامزد احتمالي نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري روز شنبه در سفر به دزفول با دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي واحد دزفول نيز ديدار و به سووالات دانشجويان پاسخ داد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/21845

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ولايتي: مديريت جناحي در كشور آسيب رسان است، ايرنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005