Click for Amazing Phone Card








یکشنبه 11 اردیبهشت 1384

احمد توکلي براي وحدت اصولگرايان از شرکت در انتخابات انصراف داد

بسم‌ا... الرحمن الرحيم

ملت نجيب و شرافتمند ايران اسلامي

انتخابات نهمين دورة رياست جمهوري، فرصت بي‌نظيري است تا در تداوم دو انتخابات شوراها و مجلس هفتم، با رأي شما دولتي عدالتخواه و مصمم، امر خطير مبارزه با فقر و فساد و تبعيض را عهده‌دار شود و با خدمتي صادقانه آسايش، شادكامي و سربلندي بيشتري را به ملت ايران تقديم كند.
در اين روزها مشاهده مي‌شود كه تكثر نامزدهاي اصولگرا و تأخير در معرفي نامزد نهايي از ميان داوطلبان موجود موجب نگراني و بلاتكليفي مردم تحول‌خواه و علاقه‌مند به سرنوشت كشور شده است و حتي ممكن است به خطر تشكيل دولتي منجر شود كه روند 16 ساله گذشته را در ادارة قوه مجريه ادامه دهد.

اينجانب كه همواره خواهان وحدت اصولگرايان بوده‌ام، در وضعيت فعلي بر خود تكليف مي‌دانم كه براي تقويت همبستگي نيروهاي اصولگرا و دفع آن خطر بزرگ از داوطلبي كناره‌ بگيرم تا راه براي انتخاب نامزد نهايي اصولگرايان هموارتر شده و نشاط و شادابي و اميد به مردم باز گردد.

بدينوسيله از مساعي خيرخواهانه برادر ارجمند جناب آقاي دكتر حداد عادل براي انسجام نيروهاي اصولگرا، تشكر مي‌كنم و اميدوارم تلاش‌هاي ايشان هر چه زودتر به نتيجه برسد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

همچنين بر خود لازم مي‌دانم از همه شخصيت‌هاي سياسي وطن‌دوست و دين باور كه در اداي تكليف حضور در صحنه انتخابات، مشوق اينجانب بوده‌اند و نيز از همه برادران و خواهراني كه در تمامي اين ايام، ايثارگرانه و بدون هيچ چشمداشتي، در راه تحقق عدالت و آباداني كشور، در سراسر ايران با ايجاد ستادهاي انتخاباتي فعاليت كرده‌اند، صميمانه سپاسگزاري ‌كنم.
ان‌شاءا... با حضور همه آنها راه پرافتخار عدالت‌طلبي سربلندي ايران و اسلام را با قدرت و اراده‌اي روزافزون، ادامه خواهيم داد.
خدمتگزار ملت ايران
احمد تـوكلـي
يازدهم ارديبهشت 1384

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/21868

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'احمد توکلي براي وحدت اصولگرايان از شرکت در انتخابات انصراف داد' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005