Click for Amazing Phone Card








دوشنبه 12 اردیبهشت 1384

عطريانفر: امكان دارد هاشمي رفسنجاني با حضور در نمايشگاه كتاب، كانديداتوري خود را اعلام كند، ايسنا

يك عضو شوراي مركزي حزب كارگزاران ايران اسلامي، گفت: اگر هاشمي رفسنجاني كانديداتوري خود را رسما اعلام كند با تمام توان در صحنه حاضر مي‌شويم و در جهت تبيين برنامه‌هاي وي تلاش مي‌كنيم.


محمد عطريانفر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در عين حال با رد حضور هاشمي رفسنجاني در جلسه‌ي آخر شوراي مركزي حزب متبوعش كه پيش از اين در برخي رسانه‌ها درج شده بود، ادامه داد: اين امكان كه هاشمي رفسنجاني با حضور در نمايشگاه كتاب، كانديداتوري خود را اعلام كند، وجود دارد اما به صورت قطعي، ما از اين موضوع خبر نداريم.


وي حمايت حزب كارگزاران سازندگي را از هاشمي رفسنجاني، از روز اول شروع بحث انتخابات يادآور شد و گفت: اگر هاشمي كانديداتوري خود را در عرصه انتخابات رسما اعلام كند كارگزاران با تمام توان خود در صحنه حضور پيدا خواهد كرد و در جهت تبيين برنامه‌هاي وي توسط نيروهاي همراه و همفكر تلاش خواهد كرد.


عطريانفر با بيان اينكه در حال حاضر به صورت سازمان‌يافته هيچ فعاليت انتخاباتي در راستاي حمايت از هاشمي رفسنجاني صورت نداده‌ايم، اضافه كرد: اما تاكنون به‌صورت متفرقه و بر اساس تشخيص افراد علاقه‌مند به حضور هاشمي رفسنجاني در عرصه‌ي انتخابات، جلساتي در استانها، شهرستانها، محافل دانشجويي و غيردانشجويي حول مسائل كلي انتخابات و حضور هاشمي برگزار كرده‌ايم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اين عضو شوراي مركزي حزب كارگزاران سازندگي، همچنين برخي از اخبار را مبني بر اخراج عطاءالله مهاجراني از شوراي مركزي اين حزب، تكذيب كرد و در اين باره توضيح داد: در اين مورد هيچ‌گونه بحثي صورت نگرفته و آقاي مهاجراني همچنان عضو شوراي مركزي حزب است.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/21883

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'عطريانفر: امكان دارد هاشمي رفسنجاني با حضور در نمايشگاه كتاب، كانديداتوري خود را اعلام كند، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005