Click for Amazing Phone Card








دوشنبه 12 اردیبهشت 1384

قاليباف در گفت وگو با ايلنا: انصراف توكلي را به فال نيك مي‌‏گيرم

* آقاي احمدي نژاد در مقابل انتقادات سريع موضع گيري نكند

تهران- خبرگزاري كار ايران

محمدباقر قاليباف گفت: انصراف توكلي را در جهت مشاركت حداكثري مردم به فال نيك مي‌‏گيرم.

محمدباقر قاليباف,كانديداي نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري, در گفت و گويي اختصاصي با ايلنا, در رابطه با انصراف احمد توكلي از نامزدي انتخابات تصريح كرد: براساس ائتلاف چهار نفره قرار شد بعد از نتايج نظر سنجي‌‏ها هركس وضعيت بهتري داشت ديگران به نفع او انصراف دهند و با توجه به اينكه بعضي از نظرسنجي‌‏ها مشخص شده است, توكلي در اين مقطع به تصميم نهايي خود رسيد.
وي افزود: تعدد كانديداها در حد ضرورت مي‌‏تواند در مشاركت حداكثري موثر باشد اما به هر حال اين انصراف را به فال نيك مي‌‏گيرم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

قاليباف, با اشاره به نظرسنجي‌‏هاي صورت گرفته, ادامه داد: با اينكه بعضي از نظرسنجي‌‏ها مشخص شده است, بعضي‌‏ها هنوز احساس مي‌‏كنند كه به زمان بيشتري نياز دارند اما من همچنان بر سر توافق چهار نفره هستم.
قاليباف, با اشاره به اظهارات اخير احمدي‌‏نژاد, در پاسخ به صحبت‌‏هاي خاتمي گفت: من در مسافرت بودم اما چيزي كه واضح است, بايد همگي انتقاد پذير باشيم و در مقابل يك انتقاد كه منطقي است يا خير, نبايد سريع موضع‌‏گيري و بي‌‏احترامي كرد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/21890

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'قاليباف در گفت وگو با ايلنا: انصراف توكلي را به فال نيك مي‌‏گيرم' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005