Click for Amazing Phone Card








سه شنبه 13 اردیبهشت 1384

محسن رضايي: به ميثاق چهار نفره معتقد هستم، ايرنا

گرگان ،خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۲/۱۳‬
داخلي. سياسي. انتخابات ‪۸۴‬
"رضايي" نامزد احتمالي انتخابات رياست جمهوري گفت: من به‌ميثاق چهارنفره معتقد بوده و در چارچوب آن عمل مي‌كنم، اما اگر عده‌اي بخواهند آن را برهم زنند، به صورت مستقل در انتخابات حضور مي‌يابم.

"محسن رضايي" روز سه‌شنبه در نشستي با عنوان "گام نهم" در دانشگاه آزاد اسلامي واحد گرگان، اظهار داشت: دست‌هايي دوباره در كشور به راه افتاده كه در پي برهم زدن ميثاق چهار نفره است.

وي ادامه داد: جناح‌هاي سياسي نبايد به ملت ايران خيانت بكنند بلكه اجازه دهند روند برگزاري انتخابات منطقي پيش برود.

اين نامزد احتمالي انتخابات افزود: اين عده مي‌خواهند همان اوضاعي كه در شوراي هماهنگي ايجاد كردند در ميثاق چهارنفره نيز بوجود آورند.

رضايي افزود: همه گروهها بايستي اجازه حضور را به نامزدهاي انتخاباتي داده تا نامزدها، خود تصميم‌گيري كنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي با بيان اينكه حضورش در انتخابات جدي بوده و به نفع هيچ كس كنار نمي‌رود، افزود: برخي از روزنامه‌ها ازسه ماه قبل اعلام كردند كه از حضور در انتخابات كناره‌گيري مي‌كنم كه هدف آنها جلوگيري ازشكل‌گيري يك نظرسنجي صحيح است.

اين نامزد احتمالي انتخابات رياست جمهوري افزود: حضور درانتخابات رياست جمهوري را از سوي خود، خدمتي براي ملت ايران دانسته و پذيرش اين مسووليت را نيز براي خود افتخار مي‌دانم.

رضايي همچنين با اشاره به مشكلات اقتصادي كشور يادآور شد: متاسفانه در ايران آزادسازي و خصوصي‌سازي به رهاسازي مبدل شده است.

به گفته وي دولتمردان كشور از اقتصاد چيزهايي را فهميدند ولي درك عميقي از آن نداشتند و به همين دليل هم اقتصادي كه هدف نداشته باشد، اتفاقات زيادي در آن روي مي‌دهد.

وي ادامه داد: اقتصاد ايران صاحب نداشته و تا زماني كه صاحب آن پيدا نشود نمي‌توان گفت كه اقتصاد كشور بيمار يا سالم است.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/21957

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'محسن رضايي: به ميثاق چهار نفره معتقد هستم، ايرنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005