Click for Amazing Phone Card








چهارشنبه 14 اردیبهشت 1384

هاشمي رفسنجاني : براي خدمت به مردم آماده‌ام، ايرنا

تهران ، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۲/۱۴‬

داخلي. سياسي. انتخابات ‪۸۴‬
رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام روز چهارشنبه در پاسخ به دعوت اعضاي مجمع اسلامي كاركنان بانكها براي حضور در انتخابات رياست جمهوري گفت : من براي خدمت به مردم آماده هستم و به زودي تصميم خود را اعلام خواهم كرد.

به گزارش روابط عمومي مجمع تشخيص مصلحت نظام، وي دراين ديدار بااشاره به اوضاع سياسي، اجتماعي و اقتصادي كشور گفت :اگر سليقه افراد به نام شرع بخواهد حاكميت كند ، مخرب است .

وي افزود: مردم مي‌توانند باحفظ مقررات ، انتقادكنند ، نظر و پيشنهاد دهند ونبايد مانع شد.

هاشمي رفسنجاني در بخش ديگري از سخنان خود فاصله سود در بازار سرمايه و پول را "نامعقول" خواند و گفت: در اقتصاد راه كارهاي دستوري جواب نخواهد داد بلكه راه مشخص و عقلاني آن است كه سرمايه‌هاي سرگردان را جهت داد تا درخدمت مشكلات وتوسعه قرارگيرد.

رييس مجمع تشخيص مصلحت اضافه كرد: سرمايه‌هاي مخرب در بخشهاي مختلف ، موذيانه در گردش است اما با ورود بخش خصوصي و تقويت بازار بورس و ايجاد تعادل مي‌توان با سرمايه‌هاي داخلي،اعتبارات خارجي و سرمايه‌هاي ايرانيان خارج از كشور به سمت پيشرفت و توسه باجهش بسيار مناسب حركت كرد.

هاشمي رفسنجاني گفت: اگر توقع داشته باشيم با درآمد نفت و ماليات مي توان هم مشكلات را حل كرد و هم توسعه ايجاد كرد، اشتباه است .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي با اشاره به قانون مصوب مجلس شوراي اسلامي در مورد نظام بانكداري اسلامي كه به تاييد امام خميني رسيده است ، گفت : اگر عاملان به خوبي و طبق قانون عمل كنند، اين قانون هم كارايي دارد و هم شرعي است .

در ابتداي اين ديدار دبيركل مجمع اسلامي كاركنان بانكها وتعدادي از اعضاي اين مجمع باارائه گزارشي از روند شكل‌گيري مجمع‌اسلامي كاركنان بانكها و نظام بانكداري ، از هاشمي رفسنجاني براي حضور درنهمين دوره انتخابات رياست جمهوري دعوت كردند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/22039

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'هاشمي رفسنجاني : براي خدمت به مردم آماده‌ام، ايرنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005