Click for Amazing Phone Card








شنبه 17 اردیبهشت 1384

لاريجاني: بدنه اجرايي كشور پير و محافظه كار شده است و ورود نسل جوان به اين سيستم ضروري است، انتخاب ۹

علي لاريجاني، يكي از نامزدهاي مطرح رياست‌جمهوري، درباره اجماع اصولگرايان روي يك نامزد گفت: نبايد عجله داشت. اصولگرايان به يك مكانيزم واحد مي‌رسند و در آينده يكي يكي كنار مي‌روند تا به اجماع برسند.

به گزارش رسانه خبري انتخابات رياست جمهوري (انتخاب9) و به نقل از خبرگزاري فارس، وي كه در مسجد طوبي تبريز در جمع نمازگزاران سخن مي‌گفت، افزود: بدنه اجرايي كشور، پير و محافظه‌كار شده است و سنت‌هايي در بخش اجرايي كشور حاكم شده كه جلوي پيشرفت را گرفته كه براي رفع اين مشكل، تحول بنيادي در سيستم اداري بايد روي دهد.

لاريجاني تصريح كرد: براي ايجاد تحول، ورود نسل جوان كه معتقد به انجام كارهاي بزرگ بوده و ترس و واهمه‌اي نداشته باشد، به عرصه تصميم‌گيري كشور ضروري است تا توان اقتصادي و فرهنگي ايران بيشتر ملموس شود.
دكتر علي لاريجاني در ادامه سخنان خود، آينده كشور را منوط به غني‌سازي هسته‌اي دانست و گفت: تا زماني كه اضطراب در مسئله غني‌سازي داشته باشيم، مطمئن باشيد اروپايي‌ها اجازه غني‌سازي را به ما نخواهند داد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي همچنين با تجليل از مردم آذربايجان گفت: آذربايجان در طول تاريخ، نمادي از مقاومت، شجاعت و شهامت براي ايستادگي ايران در مقابل بيگانگان بوده است.
لاريجاني گفت: مردم آذربايجان، نقطه كانوني ايجاد تفكر شيعي در ايران بوده‌اند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/22168

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'لاريجاني: بدنه اجرايي كشور پير و محافظه كار شده است و ورود نسل جوان به اين سيستم ضروري است، انتخاب ۹' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005