Click for Amazing Phone Card








یکشنبه 18 اردیبهشت 1384

ولايتي: فقط به شرط هاشمي از صحنه كناره‌گيري خواهيم كرد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

دكتر علي‌اكبر ولايتي، گفت: فقط به شرط هاشمي رفسنجاني به علت احترامي كه براي وي قائلم از صحنه كناره‌گيري خواهيم كرد.

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، يكي از كانديداهاي نهمين دوره‌ي انتخابات رياست جمهوري، در جمع فرهنگيان در مجتمع وليعصر دانشگاه آزاد، اظهار داشت: من براي هاشمي رفسنجاني احترام زيادي قائلم و در صورت حضور ديگر افراد در صحنه‌ي انتخابات رياست جمهوري رقابت را ادامه خواهم داد و از رقابت كناره‌گيري نخواهم كرد.


وي درباره‌ي خبري مبني بر ديدار هاشمي رفسنجاني با مير حسين موسوي، گفت: من در باره‌ي اين ديدار اطلاعي ندارم.


ولايتي در پاسخ به اين پرسش كه در هنگام انتخاب نخست‌وزيري هم گزينه‌ي شما و گزينه‌ي مير حسين موسوي مطرح بود در نتيجه هاشمي رفسنجاني از مير حسين موسوي حمايت كرد، اظهار داشت: من رقابت را ادامه مي‌دهم و مواضع خود را بارها گفته‌ام و فقط به شرط هاشمي رفسنجاني به علت احترامي كه براي وي قائلم از صحنه كناره‌گيري خواهيم كرد.


اين كانديداي احتمالي نهمين دوره‌ي انتخابات رياست جمهوري، با مثبت ارزيابي كردن مذاكرات تيم هسته‌يي ايران در ارتباط با اين پرونده، اظهار داشت: اين مذاكرات پيچيده و طولاني است و طبيعت مذاكره طولاني بودن آن است و تيمي كه اكنون مذاكره مي‌كند تيمي آگاه به مسائل است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي درباره‌ي فعاليت‌هاي گذشته‌ي خود، گفت: من چندين سال وزير امور خارجه بودم و در اين سمت مهم‌ترين كارم فراهم كردن زمينه‌ي صلح بين ايران و عراق بود.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/22272

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ولايتي: فقط به شرط هاشمي از صحنه كناره‌گيري خواهيم كرد، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005