Click for Amazing Phone Card








جمعه 23 اردیبهشت 1384

علی لاريجاني: صيغه در اسلام مشكلي ندارد، اما مديران نبايد با سوء استفاده از موقعيت ، كارمندان خود را صيغه كنند، امروز

نماينده عالي مقام رهبري در شوراي عالي امنيت ملي گفت: مديران در كشور نبايد با سوء استفاده از موقعيت خود، اقدام به صيغه كردن كارمندان خود باشند. " علي لاريجاني" چهارشنبه شب در مسجد امام حسن عسگري ( ع) قم افزود: صيغه در اسلام هيچ مشكل و ايرادي ندارد، ولي درست نيست برخي مديران كشور زماني كه به پول و مال و منال مي رسند، اقدام به اين عمل كنند. وي در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه در زمان مسووليت شما در صدا و سيما مشكلات مختلف اخلاقي و فسادهاي اقتصادي صورت گرفت، بيان داشت: تمام جريانات واتفاقاتي كه در يك برهه اي از زمان در اين سازمان رخ داد، نتيجه حركات و اقدامات جناح دوم خرداد بود كه خودشان امروز پشيمان هستند. عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام اضهار داشت: سخنان آنان آنقدر با ارزش هاي اسلامي فاصله گرفته بود كه رييس جمهور آمريكا، شعار حمايت از آنان سر داد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

لاريجاني تخريب افكار عمومي نسبت به سازمان صدا و سيما را در راستاي تحقق نيافتن اهداف گروههاي دوم خردادي دانست و تصريح كرد: دوم خردادي ها معتقد بودند در صدا وسيما نبايد مباني اصولي رعايت شود كه آنها در اين زمينه به نتيجه اي نرسيدند. وي مشكلات ايجاد شده در صدا و سيما را تنها به دليل به نتيجه نرسيدن اهداف ضد اعتقادي و مذهبي مردم از سوي اين گروه‌ها دانست.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/22510

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'علی لاريجاني: صيغه در اسلام مشكلي ندارد، اما مديران نبايد با سوء استفاده از موقعيت ، كارمندان خود را صيغه كنند، امروز' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005