Click for Amazing Phone Card








سه شنبه 27 اردیبهشت 1384

بيانيه ي شماره ي ۱ جمعي از دانشجويان و فارغ التحصيلان دانشگاه آزاد درباره انتخابات

بسم الله الرحمن الرحيم

ملت شريف ايران!

جامعه ي دانشگاهي، به ويژه دانشگاهيان دانشگاه آزاد!


ما جمعي از دانشجويان و فارغ التحصيلان دانشگاه آزاد، اينک که در آستانه ي انتخابات نهمين دوره ي رياست جمهوري قرار داريم، با توجه به نياز کشور به فکر جمعي براي تصميم گيري در اين وانفسا _ که برخي هنوز بين شرکت و عدم شرکت مردد هستند _ با نيت آگاهي بخشي به جامعه قدم به فعاليت گذاشته ايم.


بر آنيم تا در اين مقطع که مسوولان محترم دانشگاه آزاد به تبليغ تلويحي و نيمه آشکار براي کانديدايي خاص در دانشگاه مي پردازند _ همچنان که در سال 76 از فرد خاص ديگري حمايت مي کردند_ ، با الهام از تجربه ي اصلاح طلبي در 8 سال گذشته، از ابزارهاي کاملا مدني به بيان ديدگاه هاي خودمان درباره ي انتخابات و اوضاع سياسي کشور استفاده کنيم.


ما در درجه ي اول بر برگزاري انتخابات به صورت آزاد تاکيد داريم، هر چند که شرايط را نيز در نظر مي گيريم ولي قطعا براي شرکت در انتخابات بايد سلامت آن براي شرکت کنندگان احراز شده باشد وگرنه کاري لغو خواهد بود که تصميم عاقلي در برابر آن مشخص است. در اين زمنيه مسوولان نظارت بر صلاحيت کانديداها را به نزديکي با مردم فرا مي خوانيم تا فاصله ي آنها با ملت بيش از اين نشود.


مي توانيم و بنا داريم گروه گروه با جمع آوري طومار، صدور بيانيه با عنوان جمعي از دانشجويان، دعوت از همه ي کانديداها به ويژه کانديداهاي اصلاح طلب که تاکنون اجازه ي حضور آنها در دانشگاه آزاد داده نشده، به فعاليت گسترده بپردازيم تا نشان دهيم که اگر شرايط مهيا باشد ما هم دانشجوياني از همين مرز و بوم هستيم که برايمان سرنوشت انتخابات آتي اهميت دارد.


در اين راه از تمام رسانه ها از جمله روزنامه ها و خبرگزاري ها _ نه صدا و سيما که تاکنون امتحان خود را پس داده_ انتظار مي رود براي پرشورتر شدن انتخابات 27 خرداد، از به حرکت در آمدن نيمي از دانشجويان کشور که در دانشگاه آزاد تحصيل مي کنند استقبال کنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دلسوزان کشور، مسوولان و فعالان و گروه هاي سياسي و دانشجويي طيف هاي مختلف نيز براي فراهم شدن زمينه هاي فعاليت گسترده ي دانشجويان دانشگاه آزاد به عنوان نيرويي بالقوه براي تحرک چرخ هاي شور انتخابات نهم کمک کنند تا بلکه ما دانشجويان بتوانيم با اين انگيزه کمک هر چند کوچکي به آگاهانه تر شدن تصميم مردم عزيز ميهنمان کنيم.


با توجه به تجربه ي 8 سال گذشته که برخي از دوستان دانشجوي اصلاح طلب ما با تندروي و عدم سعه ي صدر حرکت خود را پيگيري کردند که متاسفانه نتيجه اي جز نااميدي و سرخوردگي آنها و ما نداشته، از همه ي دانشجويان و فارغ التحصيلان دانشگاه آزاد در سراسر کشور مي خواهيم با آرامش، متانت، صداقت، صبر و تعقل، به فعال شدن در زمينه ي آگاهي بخشي به جامعه در آستانه ي انتخابات آتي بپردازند و بيانيه ها، طومارها و برنامه هاي خود را براي اطلاع رساني به ديگر دانشگاهيان دانشگاه آزاد، به آدرس اي ميل AUnews84@yahoo.com ارسال کنند.


ضمنا نويسندگان اين بيانيه از اين پس بيانيه ها و اخبار خود و ديگر دانشگاهيان دانشگاه آزاد را در وبلاگ http://AUnews.blogfa.com قرار خواهد داد.


جمعي از دانشجويان و فارغ التحصيلان دانشگاه آزاد
26 ارديبهشت ماه 1384

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/22740

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'بيانيه ي شماره ي ۱ جمعي از دانشجويان و فارغ التحصيلان دانشگاه آزاد درباره انتخابات' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005