Click for Amazing Phone Card








چهارشنبه 28 اردیبهشت 1384

شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب اعلام کرد: نامزد قطعي ما لاريجاني است، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب اسلامي در اولين جلسه خود پس از ثبت‌‏نام نامزدهاي انتخاباتي كه روز سه‌‏شنبه با حضور ناطق نوري رييس شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب تشكيل شد با حفظ احترام نسبت به كليه كانديداهاي محترم رياست جمهوري مجدداً بر نامزدي علي لاريجاني از سوي اين شورا تاكيد و حمايت قاطع خود را از وي اعلام كرد.
به گزارش ايلنا, به نقل از روابط عمومي شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب در اين جلسه تاكيد شد: اين شورا مصمم است به طور جدي در عرصه رقابت انتخابات رياست جمهوري حضور داشته و نامزد قطعي آن نيز دكتر علي لاريجاني است و هر گونه تغيير در اين تصميم منتفي مي‌‏باشد.
در اين جلسه آخرين وضعيت آرايش سياسي كشور و نيز برنامه‌‏هاي ستادهاي انتخاباتي استان‌‏ها و شهرستان‌‏ها بررسي و بر تداوم و گسترش فعاليت‌‏ آنها به ويژه در مدت مجاز تبليغات انتخاباتي تاكيد شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب در اين جلسه همچنين بر ضرورت حفط حرمت كليه نامزدهاي انتخاباتي تاكيد كرد و از همه احزاب, رسانه‌‏ها و ستادهاي انتخاباتي نامزدها خواست در رقابت‌‏هاي انتخاباتي اصول اخلاقي را رعايت و از هر گونه اقدامات و تبليغات تخريبي اجتناب كنند تا شاهد مشاركت حداكثري مردم و برگزاري انتخاباتي با شكوه باشيم.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/22773

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب اعلام کرد: نامزد قطعي ما لاريجاني است، ايلنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005