Click for Amazing Phone Card








یکشنبه 1 خرداد 1384

حملات از سوي جناح هاي مختلف به رفسنجاني به نقل از روزنامه جمهوري اسلامي

روزنامه جمهوري اسلامي از حاميان هاشمي رفسنجاني، در ستون جهت اطلاع خود گزارش هاي مختلفي از حملات جريانات سياسي به هاشمي را منتشر کرده است که عينا در زير مي خوانيد:

جلسه تبليغاتي اصولگرايان در يكي از ساختمانهاي جمعيت ايثارگران به مركز حملات توپخانه اي عليه آيت الله هاشمي رفسنجاني تبديل شد. احمد توكلي كانديداي انصرافي اصولگرايان در اين جلسه اعلام كرد به منظور شكست دادن آيت الله هاشمي رفسنجاني در نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري ستادهاي تبليغاتي خود در سراسر كشور را به قاليباف واگذار مي كند. وي روز جمعه در بين مسئولان ستادهاي انتخاباتي خود در سراسر كشور از آنها خواست به حمايت از قاليباف بپردازند تا آيت الله هاشمي رفسنجاني در اين عرصه از انتخابات شكست بخورد. وي صراحتا يكي از دلايل انصراف خود را احساس خطر از پيروزي آيت الله هاشمي رفسنجاني در انتخابات درصورت حضور خود در اين عرصه اعلام كرد و گفت خواستم با اين كار درحد توانم از شانس حضور و پيروزي وي كاسته باشم , اما متاسفانه درحال حاضر ما شكست خورده ايم و هاشمي درحال پيروزي است و بايد تلاش كنيم تاوضعيت موجود تغيير پيدا كند. پس از سخنان توكلي , قاليباف در جلسه حضور يافت و به پرسشهاي حاضران پاسخ گفت . در پايان اين جلسه تعدادي از مسئولان ستاد انتخاباتي توكلي , اعلام انصراف وي از نامزدي را نوعي بازي خوردن سياسي از جمع اصولگرايان دانستند.

محسن كوهكن عضو هيات رئيسه مجلس شوراي اسلامي و معاون استانهاي ستاد آقاي لاريجاني احتمال انصراف وي به نفع آقاي هاشمي رفسنجاني را در حد صفر دانست و اعلام كرد شوراي هماهنگي با قاطعيت حمايت خود را از لاريجاني اعلام كرده است . وي همچنين نظرسنجي هاي اخير در كشور را بي اساس دانسته و مدعي شد در آنها نوعي پراكندگي آرا وجود دارد. احمد توكلي نيز اعلام كرد لاريجاني و احمدي نژاد به هيچ وجه قصد كنار رفتن را ندارند و اصرار بر حضور آنها به ضرر اصولگرايان تمام خواهد شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

حجت الاسلام محتشمي پور رئيس ستاد انتخاباتي آقاي كروبي , دولت آيت الله هاشمي رفسنجاني را كه به دولت سازندگي مشهور شده است , دوره تجمل گرايي توصيف كرد و مدعي شد اين دولت 60 ميليارد دلار بدهي به جاي گذاشته است ! وي كه در گرگان و به نفع آقاي كروبي سخن مي گفت افزود دولت آقاي خاتمي بدنبال گفت وگوي تمدنها بود ولي دولت آقاي كروبي آشتي تمدنها را در دستور برنامه هاي خود قرار خواهد داد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/22988

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حملات از سوي جناح هاي مختلف به رفسنجاني به نقل از روزنامه جمهوري اسلامي' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005