Click for Amazing Phone Card








یکشنبه 1 خرداد 1384

رفسنجاني: شوراي نگهبان از نظر رهبر معظم انقلاب مبني بر مشاركت عمومي حراست كند، ايلنا

* در شرايط حساس كنوني به حضور حداكثري مردم احتياج داريم تا قدرت و صلابت ايران افزايش يابد

تهران- خبرگزاري كار ايران

رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: بهترين راه تحقق مشاركت حداكثري مردم اين است كه آنها‌‏ آزادانه و طبق سليقه خود و البته در چارچوب قانون فرد مورد نظرشان را انتخاب كنند و انتظار از شوراي نگهبان اين است كه از نظر مقام معظم رهبري مبني بر مشاركت عمومي و انسجام ملي حراست كند تا مردم بتوانند آزادانه نظر خود را اعمال كنند.

به گزارش ايلنا،هاشمي رفسنجاني عصر امروز در ديدار جمعي از ورزشكاران و هنرمندان با وي, با بيان اين مطلب اظهار داشت: بايد با حفظ قانون و مقررات, سعي كنيم زمينه حضور حداكثري مردم فراهم شود.
وي تاكيد كرد:در شرايط حساس كنوني به حضور حداكثري مردم احتياج داريم تا قدرت و صلابت ايران افزايش يابد.
هاشمي رفسنجاني تصريح كرد: اين جمله امام كه "ميزان راي ملت است" يك تفكر انساني و اسلامي است.
رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام ادامه داد: بشر براي رسيدن به دموكراسي و حاكميت بر سرنوشت خويش, هزينه‌‏هاي زيادي پرداخته است, امروز در دوران حاكميت دو قطبي بر جهان سپري شده است.
وي با بيان اينكه آمريكايي‌‏ها خود را يگانه قدرت جهاني مي‌‏دانند, گفت: اين مهمترين و بزرگترين اشتباه آنان است. چون در حال حاضر بزرگترين رقيب جدي و مشكل‌‏ساز براي آمريكايي‌‏ها مردم هستند.
وي با اشاره به گرفتاري آمريكا در عراق, افزود: ديگر نمي‌‏توان با زور بر مردم حكومت كرد. اكنون يك جنبش بيداري عمومي در ملت‌‏ها ايجاد شده كه با انفجار اطلاعات رو به گسترش است.
هاشمي رفسنجاني در بخش ديگري از نظراتش اظهار داشت: ورزش جزء ضروري‌‏ترين نيازهاي زندگي جامعه است. تحرك جسمي, به خصوص اگر با علم همراه باشد بهترين راه تامين سلامت و بهداشت جامعه است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام با تاكيد بر توجه بيشتر به ورزش بانون به عنوان نيمي از جمعيت موثر كشور و استفاده از تجربه پيشكسوتان ورزش, اظهار داشت: فراموش كردن پيشكسوتان از رذائل اخلاقي در عرصه ورزش است.
وي با بيان اينكه نبايد اجازه داد كه استفاده از ورزش براي مردم گران شود, گفت: ورزش بهترين راه ايجاد نشاط در جامعه و افتخارآفريني براي كشور است. استفاده از روش در مسائل سياسي و اجتماعي و گسترش صلح, كاري بسيار پسنديده و مطلوب است.
رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام در ادامه, سينما را يكي از ابزارهاي مهم اطلاع‌‏رساني در دنياي كنوني برشمرد و گفت: تلاش هنرمندان براي انتقال مفاهيم و ارزش‌‏هاي انقلاب بسيار مهم و مقدس است.
پيش از سخنان هاشمي رفسنجاني تعدادي از قهرمانان, ورزشكاران و هنرمندان به بيان مشكلات جامعه ورزشي و هنرمندان پرداختند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23005

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'رفسنجاني: شوراي نگهبان از نظر رهبر معظم انقلاب مبني بر مشاركت عمومي حراست كند، ايلنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005